۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین طنين انداز می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۴۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۸ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین طنين انداز می‌شود

همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد روز شنبه سوم مهر ماه زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین طنين انداز می‌شود.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس قزوین طنين انداز می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) در نشستی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، لازم است تا تمامی ادارات و مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی در استان با فضاسازی مناسب به این ایام توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی افزود: در راستای توجه به ارزش‌های والای این دوران ماندگار و اثرگذاری آن بر روح و روان دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان و مناطق تشکیل شده است و شیوه نامه مربوطه نیز به ادارات و مدارس استان ارسال شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم نمادين نواختن زنگ شروع سال تحصيلي و زنگ مقاومت در مركز استان با حضور مسئولين استاني و همچنين مشابه اين برنامه در 14 منطقه استان و كليه واحدهاي آموزشي برگزار خواهد شد.
قاسمی تصریح کرد: آذين بندي ادارات ومدارس با پلاكارد و پارچه نوشته و پوستر وصيت نامه شهدا و تصاوير شهدا و ساخت سنگرهاي نمادين، پخش سرودهاي حماسي و مناسب اين ايام، برگزاري مراسم خاطره گويي توسط رزمندگان در مدارس و ادارات، شركت دانش آموزان و فرهنگيان در مراسم غبار روبي و عطر افشاني گلزار شهدا، شركت با شكوه دانش‌آموزان و فرهنگيان در نمازجمعه، ديدار با خانواده معظم شهداء، تشكيل نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای این ایام است.
این مسئول تأکید کرد: روز شنیه سوم مهر ماه ، روز آغاز سال تحصیلی جدید 96-95 است که در این روز آیین نمادین آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و نیز زنگ مقاومت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان