۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین طرح و لوگوی پیاده‌روی اربعین با نام " نائب الشهید" رونمایی شد
کد خبر: ۲۱۵۳۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۶ ساعت: ۸:۰ ↗ لینک کوتاه

در نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم

طرح و لوگوی پیاده‌روی اربعین با نام " نائب الشهید" رونمایی شد

در نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم که در قزوین برگزارشد از طرح و لوگوی پیاده‌روی اربعین " نائب الشهید" رونمایی شد.

 طرح و لوگوی پیاده‌روی اربعین با نام " نائب الشهید" رونمایی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، شب گذشته(پنج شنبه) در نخستین یادواره شهدای مدافعان حرم کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، از طرح و لوگوی پیاده روی اربعین با نام " نائب الشهید" رونمایی شد.

این طرح به همت بعثه مقام معظم رهبری و کانون فرزندان شاهد در پیاده روی اربعین حسینی(ع) اجرا خواهد شد.

طرح " نائب الشهید" بدین صورت است که ‌هرکدام از زائران اربعین حسینی(ع) یک شهید مدافع حرم را انتخاب و پس از مطالعه زندگی وی نائب الزیاره وی می‌شود.

این طرح توسط مسئولان کشوری و استانی از جمله آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد عضو هیئت عالی حل اختلاف قوا، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان لشکری و کشوری رونمایی شد.

همچنین در حاشیه یادواره شهدای مدافعین حرم از چهار خانواده شهدای مدافع حرم به نمایندگی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و ایران خانواده‌های شهدا مدافع حرم سراسر کشور  تجلیل شد.

خانواده شهید سردار سید حمید تقوی به نمایندگی از شهدای لشکر فاتحین، خانواده شهید سیدمهدی حسینی به نمایندگی از شهدای لشکر فاطمیون، خانواده شهید مرتضی حیدری به نمایندگی از شهدای لشکر زینبیون و خانواده شهید محمدعلی شریف به نمایندگی از شهدای لشکر حیدریون در این یادواره تجلیل شدند.

گفتنی است؛ نخستین یادواره شهدای مدافعین حرم کشور به میزبانی استان قزوین و با حضور بیش از 150 نفر از خانواده های شهدای مدافعین حرم سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان