۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام باند سرقت از آرايشگاه هاي زنانه در قزوين
کد خبر: ۲۱۵۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامي استان خبر داد:

انهدام باند سرقت از آرايشگاه هاي زنانه در قزوين

فرمانده انتظامي استان از انهدام باند سرقت از آرايشگاه هاي زنانه و کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگيري ۱۲ مالخر در استان خبر داد.

انهدام باند سرقت از آرايشگاه هاي زنانه در قزوين
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سردار مهدي محمودي، فرمانده انتظامی استان قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه اسن سازمان در بيان جزئيات اين خبر اظهار کرد: در پي وقوع سرقت هاي سريالي از آرايشگاه هاي زنانه در سطح استان و ايجاد جو ناامني و تشکيل چندين پرونده در اين زمينه موضوع با تشکيل کارگروهي به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد : کارآگاهان پليس آگاهي استان با انجام يک سري اقدامات پليسي و تلاش شبانه روزي نهايتاً متهم را شناسايي و طي يک عمليات ضربتي در قزوين دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان افزود: متهم که از سارقان سابقه دار بوده ، پس از انتقال به پليس آگاهي و بازجويي فني به 40 فقره سرقت از آرايشگاه هاي زنانه در شهرهاي قزوين ، الوند و محمديه اعتراف کرد.

محمودي با اشاره به اينکه ارزش تقريبي اموال سرقتي از آرايشگا ه هاي زنانه يک ميليارد ريال بوده است، تصریح کرد: در اين رابطه 12 نفر مالخر نيز شناسايي و دستگير و تعداد زيادي از اموال مالباختگان همچون لپ تاب ، کيس کامپيوتر ، مانيتور ، سشوار ، ماشين اصلاح ، اتو مو و ست کامل لوازم آرايش کشف شد.

وي در پايان با اشاره به اينکه متهم با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد، یادآورشد: رعايت نکات پيشگيري از سرقت توسط شهروندان مي تواند زمينه ارتکاب جرم را از بين برده و به ارتقاء احساس امنيت جامعه کمک کند ، پس با رعايت هشدارهاي انتظامي نقش و سهم خود را در توليد امنيت اجتماعي وکمک به داشتن شهري با امنيت پايدار ايفاء کنيم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان