۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عده‌ای در حال تبدیل کردن دارالمومنین قزوین به دارالمطربین هستند
کد خبر: ۲۱۵۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

عده‌ای در حال تبدیل کردن دارالمومنین قزوین به دارالمطربین هستند

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: عده‌ای در استان قزوین در حال تبدیل کردن دارالمومنین قزوین به دارالمطربین هستند و می‌خواهند با برگزاری نامناسب برنامه‌های ضد ارزشی در مقابل برنامه‌های فاخری مانند فصل شیدایی ایستادگی کنند.

عده‌ای در حال تبدیل کردن دارالمومنین قزوین به دارالمطربین هستند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، محمد سرباز مسئول بسیج رسانه استان استان قزوین در دوره طرح ولایت که در حسینیه شالی اظهار کرد: در سال آینده انتخابات ریاست جمهوی و شورای شهر را در پیش داریم و در این فضا اصحاب رسانه باید با بصیرت این فضا را مدیریت کنند.
وی در ادامه افزود: در چند ماه اخیر شاهد بودیم که رویدادهایی در فضای سیاسی و فرهنگی استان رخ داد که متاسفانه برخی از این موضع گیری‌ها در فضای رسانه‌ای استان شکل گرفت که با جهت گیری‌های انقلاب زاویه داشت که زمینه مخدوش شدن فضای استان را فراهم کرد.
این مسئول ابراز کرد: امروز در فضای سیاسی کشور افرادی که مسئولیتی دارند به جای پاسداری از آرمان‌های انقلاب هر روز یک بحران و حاشیه در فضای داخلی و خارجی ایجاد می‌کنند که سال‌ها کشور را دچار مسائل امنیتی و بحرانی در حوزه استقلال کشور می‌کند.
وی بیان کرد: در جریان‌های سیاسی و فرهنگی اخیر که در استان رخ داد جریان انقلابی و ارزشی مورد هدف قرار گرفت و عاملان این تخریب افرادی بودند که وصل به جریان قدرت و ثروت هستند و با سرمایه‌ای که به ناحق به دست آورده‌اند؛ در حال مقابله با جریان انقلابی در استان هستند.
سرباز تصریح کرد: متاسفانه امروز این تخریب‌ها و هجوم‌ها از سوی جایگاه‌هایی که نیازمند پیگیری است رسیدگی نمی‌شود و نیروهای انقلابی ملجأ و پناهگاهی جز ولایت ندارند.
وی در پایان گفت: عده‌ای در استان قزوین در حال تبدیل کردن دارالمومنین قزوین به دارالمطربین هستند و می‌خواهند با برگزاری نامناسب برنامه‌های ضد ارزشی در مقابل برنامه‌های فاخری مانند فصل شیدایی ایستادگی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان