۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شرکت بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در اردوی راهیان نور سال جاری
کد خبر: ۲۱۵۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

شرکت بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در اردوی راهیان نور سال جاری

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امسال اردوهای راهیان نور با عنوان " طرح از مدرسه تا مدرسه " با حضور ۱۲ هزار و ۸۷۸ نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دختران و پسران استان برگزار می‌شود.

شرکت بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در اردوی راهیان نور سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(پنج‌شنبه) در نشستی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد درباره برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور در راستای توسعه و تقویت حرکت عظیم فرهنگی، تربیتی و به منظور آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان و آینده‌سازان استان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان سرافراز برگزار می‌شود.
وی افزود: اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در سال تحصیلی 96-95 از دهم مهر ماه آغاز خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امسال اردوهای راهیان نور با عنوان " طرح از مدرسه تا مدرسه " با حضور 12 هزار و 878 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دختران و پسران استان برگزار می‌شود.
قاسمی تأکید کرد: اولین اعزام اردوی راهیان نور در دهم مهر ماه 95 شامل کاروان دانش‌آموزان ناحیه یک قزوین با تعداد 360 نفر می‌باشد که تا پایان سال جاری بر اساس جدول زمان بندی کلیه دانش‌آموزان به این اردوی فرهنگی-تربیتی اعزام خوهند شد.
این مسئول در ادامه گفت: نگاه آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌‌های سپاه و بسیج دانش‌آموزی بسیار مثبت است، تلاشمان این است که دانش‌آموزان را در مناطق جنگی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.
وی در پایان گفت: راهیان نور این فرصت را برای ما مهیا می‌کند و انگیزه سپاه و آموزش و پرورش در این زمینه زیاد و قابل تحسین است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان