۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز صدور روادید اربعین از اول مهر/ قیمت مصوب ۴۰دلار برای هر زائر
کد خبر: ۲۱۵۳۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت خبرداد:

آغاز صدور روادید اربعین از اول مهر/ قیمت مصوب ۴۰دلار برای هر زائر

معاون حج عمره و عتبات سازمان حج وزیارت گفت: صدور روادید زائران اربعین حسینی از اول مهر شروع می‌شود.

آغاز صدور روادید اربعین از اول مهر/ قیمت مصوب ۴۰دلار برای هر زائر
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،حمید محمدی معاون حج عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ، با اشاره به آخرین وضعیت صدور روادید اربعین سال 95 گفت: باتوجه به هماهنگی‌های انجام شده بین وزارت امور خارجه و وزارت کشور ایران با سفارت عراق، صدور روادید زائران اربعین از اول مهر آغاز می‌شود. 
 
وی در ادامه افزود: برهمین اساس 3 کنسولگری عراق در مشهد، کرمانشاه و اهواز و همچنین سفارت این کشور در تهران کار صدور روادید را انجام می‌دهند. 
 
محمدی تأکید کرد: در 12استان کشور دفاتر موقت صدور روادید با هماهنگی وزارت کشور، وزارت خارجه ‌کشورمان و سفارت عراق برقرار می‌شوند تا صدور روادید سرعت گیرد. 
 
معاون حج عمره و عتبات سازمان حج وزیارت در خصوص قیمت روادید گفت: بر اساس مصوبات قیمت روادید برای زائران چه کسانی که به صورت انفرادی می‌خواهند سفر کنند و چه کسانی که به صورت گروهی قصد عزیمت دارند 40دلار است. 
 
محمدی در پایان یاد‌آور شد: یکی از مشکلاتی که زائران سال گذشته داشتند تهیه ارز برای دریافت روادید بود که این مشکل امسال با تمهیدات در نظر گرفته شده حل شده است، به این ترتیب که زائران معادل ریالی قیمت روادید را از طریق سامانه سماح پرداخت می‌کنند. 
 
انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان