۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ثبت نام ۱۷۰۰ نفر در قزوین برای شرکت در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: ۲۱۵۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس حج و زیارت استان خبر داد:

ثبت نام ۱۷۰۰ نفر در قزوین برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

رئیس حج و زیارت استان عنوان کرد: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ نفر از استان قزوین برای شرکت در پیاده روی اربعین در سایت سماح ثبت نام کرده اند.

ثبت نام ۱۷۰۰ نفر در قزوین برای شرکت در پیاده‌روی اربعین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علیرضا کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوینبا بیان اینکه ثبت نام شرکت در پیاده روی اربعین از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده است، اعلام کرد: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ نفر از استان قزوین برای شرکت در پیاده روی اربعین در سایت سماح ثبت نام کرده اند.
وی در ادامه تصریح کرد: برای سهولت ثبت نام زائران استان، هشت دفتر نمایندگی به ۲۶ دفاتر مجاز اضافه شده است تا خدمات بهتری برای زائران ارائه دهند.
این مسئول با اشاره اینکه زائران امسال باید بیمه شوند تا بتوانند ویزا دریافت کنند، افزود: زائران با ثبت نام در سایت سماح مشمول بیمه می‌شوند.
کلانتری اظهار کرد: صدور ویزای زائران اربعین از اول شهریور ماه از چهار کنسولگری عراق در تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه آغاز می‌شود و از اول مهرماه، صدور روادید زائران از ۲۰ دفتر موقت کنسولگری‌های عراق که در نقاط مختلف کشور ایجاد خواهد شد، صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: زائران استان قزوین از مرز مهران می‌توانند در پیاده روی اربعین شرکت کنند و برای سهولت حالشان در این مرز، امکان اسکان چهار هزار نفر بصورت شبانه روزی فراهم شده است.
این مسئول در پایان بیان کرد: امسال زمینه اعزام ۲۰ تا ۲۵ هزار زائر از استان در پیاده روی اربعین فراهم است.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان