۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه با اشرافی‌گری و فساد مبارزه کنند/ هاشمی رفسنجانی از انقلابی‌گری فاصله گرفته است
کد خبر: ۲۱۵۳۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۵ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق قزوین در مجلس:

اصحاب رسانه با اشرافی‌گری و فساد مبارزه کنند/ هاشمی رفسنجانی از انقلابی‌گری فاصله گرفته است

نماینده سابق قزوین در مجلس با بیان اینکه امروز وظیفه اصحاب رسانه این است که با اشرافی‌گری و فساد مبارزه کنند، بیان کرد: انتقاد ما به آقای هاشمی در برابر برخی موضع گیری‌هایش این است که هاشمی امروز از انقلابی‌گری فاصله گرفته است.

 اصحاب رسانه با اشرافی‌گری و فساد مبارزه کنند/ هاشمی رفسنجانی از انقلابی‌گری فاصله گرفته است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق قزوین در مجلس در طرح ولایت اندیشه و سیاسی که روز گذشته(چهارشنبه) به همت بسیج رسانه در حسینیه شهید شالی برگزار شد، اظهار کرد: از حوادث تاریخی باید پند گرفت و ریشه یابی کرد که علت وقوع اتفاقات مختلف چه بوده است.
وی با بیان اینکه نفاق یکی از دلایل رخداد حوادث تاریخی بود، بیان کرد: در دوره پیامبر(ص) افرادی با ظاهر مسلمانی نفوذ کرده بودند که در ظاهر از ایشان تبعیت می‌کردند اما در باطن اعتقادی به اسلام نداشتند.
این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: در طول تاریخ انقلاب شاهد نفاق در نیروهای انقلابی بودیم و برخی‌ها که ادعای اصولگرایی و اصلاح طلبی داشتند؛ اما در عمل اعتقادی به این موضوع نداشتند.
وی جریان ریاست طلب و دنیا طلب را عامل دوم تحریف انقلاب دانست و گفت: عافیت طلب‌ها جریان دیگری در انقلاب هستند که هیچ زمانی از خود برای انقلاب و رهبری هزینه نمی‌کنند.

عافیت طلبان در طول تاریخ شیعه صدمات زیادی به اسلام زده‌اند

حسینی ادامه داد: در طول تاریخ و زندگی اهل بیت(ع) نیز عافیت طلبان ضربات زیادی به اسلام زدند و امروز نیز شاهد هستیم که این افراد جریان مقابل رهبری را ناحق می‌دانند؛ اما برای حمایت از ولایت وارد میدان نمی‌شوند.
وی با بیان اینکه عافیت طلبان در طول تاریخ شیعه صدمات زیادی به اسلام زده‌اند، عنوان کرد: علت گوشه نشینی امام علی(ع) حضور عافیت طلبان بود؛ اگر ایشان بعد از پیامبر(ص) به خلافت می‌رسیدند مردم در رشد فکری، اخلاقی و عقلی دچار عقب ماندگی نمی‌شد.
نماینده سابق مردم قزوین با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مجلس اذعان کرد: طی یک سال اخیر چند کلید واژه از سوی رهبری در سخنرانی‌های مختلف ایشان مورد تاکید قرار گرفته است که دارای پیام‌های مهمی برای ماست.
وی در ادامه افزود: داشتن مجلس خبرگان انقلابی، مجلس انقلابی و حوزه علمیه انقلابی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است، زیرا در غیر این صورت اهداف نظام به انحراف خواهد رفت.
حسینی به بیان ویژگی‌های انقلابی‌گری پرداخت و گفت: اولین شاخصه انقلابی‌گری عدالت محوری است، یعنی یک فرد انقلابی حتی در انتصابات خود عدالت را رعایت کرده و هر چیزی را در جای خود استفاده می‌کند.
وی استقامت و پایداری در مقابل دشمن را دومین ویژگی یک فرد انقلابی دانست و بیان کرد: یک انسان انقلابی هیچ زمانی در مقابل دشمن عقب نشینی نمی‌کند.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: انتقاد ما به آقای هاشمی در برابر برخی موضع گیری‌های وی این است که هاشمی امروز از انقلابی‌گری فاصله گرفته و نظرات امروزش با مواضع دهه 60 وی تفاوت پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: عده زیادی از نیروهایی که ادعای انقلابی گری داشتند امروز تفاوت اساسی در نگاه فرهنگی و سیاسی خود پیدا کرده‌اند این عده در دهه 60 انقلابی بودند اما امروز انقلابی نماندند.
نماینده سابق مجلس چند عامل را علت عقب نشینی در مقابل دشمن دانست و ابراز کرد: علاقه به فرزندان، اشرافی گری و دور شدن از مردم، زمینه سست شدن عقاید انقلابی افراد را فراهم می‌کند.
وی اذعان کرد: یک فرد انقلابی بیشترین زمان را برای خدمت به نظام می‌گذارد؛ اما از کمترین امکانات بهره می‌برد مسئولی که حقوق نجومی می‌گیرید یک فرد انقلابی نیست و ضد انقلاب است.

متاسفانه امروز برخی از رسانه‌های ما برای دشمن قلم می‌زنند

حسینی با اشاره به عوامل نفوذ دشمن ابراز کرد: دشمن امروز جنگ سخت را کنار گذاشته و برای رسیدن به اهداف مدنظرش به جنگ نرم روی آورده است و استکبار جهانی به دنبال این نیست آنچه آنها می‌گویند، فکر کنیم بلکه کاری می‌کند که آنچه می‌خواهد مسئولان ما به آن فکر کنند.
وی در ادامه افزود: امروز در موضوع برجام مسئولان دولت به سمتی حرکت کردند که آنچه مدنظر نظر دشمن بود، اجرا شد که این موضوع به معنای نفوذ دشمن در تفکر مسئولان است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رسانه‌ها بیان انقلابی باشند و در مقابل فساد بایستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی را فساد از دورن مثل موریانه پوچ می‌کند، از سوی دیگر نفوذ دشمن در ارکان نظام مثل مراکز علمی زمینه تخریب انقلاب را فراهم می‌کند.
وی با انتقاد از اینکه متاسفانه امروز برخی از رسانه‌های ما برای دشمن قلم می‌زنند، عنوان کرد: عده‌ای از اصحاب رسانه با دریافت هزینه در مقابل فسادها سکوت کرده‌اند، اگر فیش‌های نجومی در شبکه‌های مجازی لو نمی‌رفت این موضوع در رسانه‌ها در نطفه خفه می‌شد.
این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: وجود حقوق‌های نجومی در کشور مردم را نسبت به نظام و مسئولین بدبین کرد، در این موضوع دیوان محاسبات مجلس و مسئولان نظارت قوه قضائیه شریک جرم هستند چراکه زدوبندهای سیاسی و اقتصادی باعث شد این افراد موضوع فیش‌های حقوقی را مطرح نکردند.
وی در پایان گفت: امروز وظیفه اصحاب رسانه این است که با اشرافی‌گری و فساد مبارزه کنند اگر عده‌ای با روشنگری شما مقابله می‌کنند، عقب نشینی نکنید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان