۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جناحی بودن و جناحی ماندن تکلیف ما نیست/ باند قدرت و ثروت در قزوین زمینه تحقیر مدیران را فراهم کرده است
کد خبر: ۲۱۵۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۴ ساعت: ۱۵:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

جناحی بودن و جناحی ماندن تکلیف ما نیست/ باند قدرت و ثروت در قزوین زمینه تحقیر مدیران را فراهم کرده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جناحی بودن و جناحی ماندن تکلیف ما نیست، گفت: امروز باند قدرت و ثروت در قزوین زمینه تحقیر مدیران را فراهم کرده است.

جناحی بودن و جناحی ماندن تکلیف ما نیست/ باند قدرت و ثروت در قزوین زمینه تحقیر مدیران را فراهم کرده است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ،  آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دوره طرح ولایت بسیج رسانه که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: غدیر خم رسانه‌ای‌ترین واقعه تاریخی است و یکی از منابع، روش و اصول انتقال پیام به مخاطبان است که فعالان رسانه‌ای باید از آن درس بیاموزند.
وی افزود: امروز باید توجه کنیم که حکم رسانه به شکلی است که گویی از سوی پیامبر صادر شده است به عبارتی باید به موضوع رسانه و قابلیت آن بدین شکل نگاه کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: با نگاه رسانه‌ای به موضوع واقعه غدیر خم متوجه هدف بزرگی که در این ماجرا نهفته است، می‌شویم به طوریکه خداوند به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید؛ اگر این دستور را ابلاغ ندهی گویی رسالت خویش را انجام نداده‌ای.

هر فردی که پیرو حق باشد عزتمند می‌شود

وی با بیان اینکه هر فردی که پیرو حق باشد عزتمند می‌شود، عنوان کرد: هرکس در مسیر فعالیت رسانه‌ای به دنبال مطالبه حق و حقیقت باشد بدون شک حمایت خدای متعال، پشتیبان او بوده و قلمش پایدار می‌ماند.
عابدینی تصریح کرد: جناح، جریان، جغرافیا و فرهنگ قزوین نمی‌تواند عامل اتصال ما به یکدیگر باشد بلکه قرآن، ولایت امام علی(ع) و اولادش به شکل مستقیم عامل اتصال و پیروزی ما است زیرا حرکت بر اساس ولایت موجب یاس دشمنان می‌شود.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) یگانه سیاستمدار عالم است که در زمینه اخلاق، سیاست، جنگ، مقابله با دشمنان و در حوزه اقتصاد یگانه بودند و این نکته دلیلی بر این مدعاست که هیچ کدام از این مبانی از یکدیگر جدا نیستند.
وی بیان کرد: ما نمی‌توانیم سیاست را از اخلاق جدا بدانیم و این اندیشه درستی نیست که اخلاق، اقتصاد و سیاست را از دین و یکدیگر جدا بدانیم.
وی ادامه داد: در جریان جنگ احزاب همه دشمنان به دنبال ریشه‌کنی اسلام بودند مانند داستان برجام که عده‌ای به دنبال ریشه کنی نظام بودند که رهبری به خوبی مدیریت این نظام را برعهده دارند و مانع نفوذ دشمن شدند.
عابدینی اظهار کرد: متاسفانه فضای جامعه به سمتی پیش رفته که گفته می‌شود اخلاقی‌های ما نباید سیاسی و سیاسی‌های ما نباید اخلاقی شوند که این موضوع با سیره پیامبر(ص) هماهنگی ندارد.

اخم و خنده شخصیت‌ها و افراد صاحب نفوذ نباید عامل ترس و نگرانی اصحاب رسانه شود
وی تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها باید مطابق با خواست و رضای الهی باشد به طوریکه اخم و خنده شخصیت‌ها و افراد صاحب نفوذ عامل ترس و نگرانی آنها نشده و تاثیری در فعالیت آنها نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه صراحت گویی عامل رضایت خداست، خاطرنشان کرد: فعالان رسانه باید صریح باشند اما این صراحت به معنای بازی با آبروی افراد نیست.
وی خطاب به اصحاب رسانه ادامه داد: در اقدامات رسانه‌ای خود هدف و دغدغه مشترکی با انبیاء و اولیای الهی داشته و بدون سند و مدرک عامل ضایع شدن حقوق و ریختن آبروی دیگران نشوید بلکه به گونه‌ای قدم بردارید که مشمول دعای خیر پیامبر شده و قلمتان برکت یابد.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: جناحی بودن و جناحی ماندن تکلیف ما نیست بلکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید ملاک انجام اقدامات ما باشد و باید بدانیم که هر کجا مخلصانه قدم برداریم خدا نیز از ما حمایت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امروز باند قدرت در قزوین زمینه تحقیر مدیریت را فراهم کرده است، گفت: باند ثروت و قدرت امروز در جامعه ظلم کرده و به جناح‌ها ضربه زده است.
انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان