۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ضرورت نظارت بر نحوه گزینش رانندگان سرویس مدارس
کد خبر: ۲۱۵۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۴ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرمانده انتظامي استان تاکید کرد

ضرورت نظارت بر نحوه گزینش رانندگان سرویس مدارس

جانشين فرمانده انتظامي استان به نظارت بر رانندگان سرويس هاي مدارس براي تامين امنيت دانش آموزان تاکيد کرد.

ضرورت نظارت بر نحوه گزینش رانندگان سرویس مدارس
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ سلمان اميري، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در جلسه کميسيون عمليات استان با تاکيد بر نظارت به سرويس ها و سوابق و صلاحيت رانندگان و اخذ تعهدات لازم اظهار کرد: اين امر براي تامين امنيت دانش آموزان لازم الاجراست.

وي با اشاره به اينکه دخانيات و مواد مخدر از عمده مواردي است که دانش آموزان و جامعه علمي کشور را تهديد مي کند، اضافه کرد: با آغاز سال تحصيلي، طرح هايي با عنوان پاکسازي نقاط آلوده و ارتقاء امنيت اجتماعي در راستاي ارتقاء امنيت دانش آموزان و مدارس در حاشيه مدارس به اجرا در مي آيد.

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين با ابراز خرسندي از ابلاغ و اجرايي شدن ممنوعيت حمل سلاح سرد، عنوان کرد: تعداد زيادي از نزاع هاي منجر به قتل به دليل حمل سلاح سرد و استفاده از آن در زمان عصبانيت و مشاجره اتفاق مي افتد که با ممنوعيت حمل سلاح سرد مي تواند درصد قابل توجهي از قتل هاي متاثر از آن، سرقت هاي به عنف و شرارت ها را کاهش يابد.

اميري مواد مخدر را يکي از شاخص هاي ارزيابي استان ها از طريق ناجا دانست و خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش، کنترل صنوف، جمع آوري خرده فروشان مواد مخدر و پيشگيري از سرقت منزل سهم ويژه اي در ارتقاء احساس امنيت در جامعه دارد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان