۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بيش از ۱۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۲۱۵۳۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان :

بيش از ۱۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قزوين از کشف ۱۰ کيلو و ۶۹۰ گرم موادمخدر از نوع ترياک با دستگيري دو نفر سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

 بيش از ۱۰ کيلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ محسن قلي پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از کسب اطلاع از اينکه فردي قصد انتقال مقاديري مواد مخدر توسط يک دستگاه کاميون از يکي استان هاي کشور جهت فروش به استان قزوين را دارد بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

 وي با اشاره به اينکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند،افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري پليس تاکستان پس از استقرار در محور هاي مواصلاتي شهرستان تاکستان خودروي مورد نظر را  در سه راهي شامي شاپ شناسايي و متوقف کردند.

 اين مقام مسئول اضافه کرد: ماموران در بازرسي از کاميون حامل با سويا مقدار تقريبي نه كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در داخل گوني كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف کردند.

قلي پور ادامه داد: در اقدامي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضي آزاد راه  قزوين – زنجان حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد از يک دستگاه اتوبوس، به يک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسي از لوازم همراه اين مسافر مقدار 990 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.

وي گفت: در اين دو عمليات از دو قاچاقچي دستگير شده مقدار 10 کيلو و 690 گرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و پس از تشکيل پرونده و سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان