۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین جشن روز جوانه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۳۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۳ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

جشن روز جوانه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مراسم روز جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم و مراسم روز شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، ۳۱ شهریور ماه در قزوین برگزار می‌شود.

جشن روز جوانه‌ها و شکوفه‌ها در مدارس قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشستی که در سالن جلسات این اداره برگزار شد با اشاره به زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 191 هزار و 126 دانش‌آموز در دوره‌های ابتدایی و متوسطه در مدارس استان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند که نام‌نویسی تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: از زمان آغاز ثبت‌نام در مدارس استان قزوین تاکنون بیش از 96 درصد در دوره ابتدایی، 92 درصد در دوره اول متوسطه، 93 درصد در دوره متوسطه نظری و 68 درصد در دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سامانه سناد (سیستم الکترونیکی ثبت‌نام) ثبت‌نام نموده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: ثبت نام در همه پایه‌های ابتدایی و متوسطه در حال انجام است و اولیای محترمی که تاکنون موفق به ثبت‌نام فرزندانشان نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه محل خود نسبت به ثبت نام فزند خود اقدام نمایند.
قاسمی خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه الکترونیکی سناد ثبت می‌شود و این امر موجب داشتن آمار دقیق از تعداد دانش‌آموزان شده و از ثبت نام آنها در استان‌ها و مدارس دیگر جلوگیری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین اضافه کرد: همچنین تاکنون بالغ بر 315 نوآموز پیش دبستانی و تعداد 414 دانش آموز دارای نیازهای ویژه نیز نیز ثبت نام نموده‌اند، البته ثبت نام همچنان ادامه دارد و این تعداد افزایش می‌یابد.
این مسئول تأکید کرد: مراسم نمادین استانی مانور بازگشایی مدارس در دبیرستان دوره دوم امام حسین(ع) شهرستان تاکستان و مراسم روز امیدها ویژه دانش‌آموزان پایه دهم متوسطه در روز 24 شهریور ماه برگزار می‌شود.
قاسمی در پایان گفت: مراسم روز جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم و مراسم روز شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در روز 31 شهریور ماه برگزار می‌شود و مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در روز شنبه سوم مهر ماه اجرا می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان