۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اضافه شدن ۱۳ تاکسیران به خطوط تاکسیرانی/ تاکسیرانان دوشغله حذف می‌شوند
کد خبر: ۲۱۵۳۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۳ ساعت: ۹:۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین خبر داد:

اضافه شدن ۱۳ تاکسیران به خطوط تاکسیرانی/ تاکسیرانان دوشغله حذف می‌شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۱۳ تاکسیران در مرداد ماه سال جاری به خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان اضافه شدند، همچنین تاکسیرانان دوشغله نیز شناسایی شده و از چرخه فعالیت حذف می‌شوند.

اضافه شدن ۱۳ تاکسیران به خطوط تاکسیرانی/ تاکسیرانان دوشغله حذف می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین صبح امروز(سه شنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: براساس نیازسنجی که به صورت مستمر در مورد حضور تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان احساس می شود، این سازمان نسبت به افزودن تاکسیران به خطوط تاکسیرانی اقدام می‌کند.
وی عنوان کرد: در مردادماه سال جاری نیز بر این اساس 13 تاکسیران به خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اضافه شد تا کمبودی به لحاظ حضور تاکسیرانان در خطوط احساس نشود.
این مسئول با اشاره به برخی از شرایط لازم برای حضور تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تصریح کرد: برخورداری از سابقه فعالیت بیش از 5 سال و نداشتن پرونده در هیئت انضباطی، از جمله مهمترین شرایط لازم برای فعالیت تاکسیرانان در خطوط درون شهری است.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: تاکسیرانان دارای این شرایط، درخواست فعالیت خود را به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دادند و پس از بررسی و تأیید صلاحیت، فعالیت خود را در خطوط درون شهری سازمان آغاز کردند.
وی یادآور شد: پس از حضور تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان، به صورت مستمر در خصوص نحوه عملکرد آنان بازرسی به عمل می آید تا تاکسیرانان غیرفعال نیز از خطوط خارج شوند، زیرا مهمترین رسالت سازمان ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان است.

رانندگان فعال جایگزین رانندگان غیرفعال می‌شوند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور شناسایی رانندگان غیرفعال، عملکرد رانندگان خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به این که بخش قابل توجهی از تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می کنند، نیاز است که نظارت مستمر بر نحوه عملکرد آنان صورت گیرد.
این مسئول عنوان کرد: در این راستا واحد بازرسی سازمان همواره عملکرد تاکسیرانان را نظارت کرده و با ارائه تذکرات و هشدارهای لازم سعی در بهبود عملکرد آنان و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به شهروندان دارد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در سال جاری نیز مانند سال‌های قبل، رانندگان غیرفعال پس از شناسایی حذف می شوند تا افراد واجد شرایط جایگزین آنان شوند.
دربندی زاده خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح، تاکسیرانان دوشغله نیز شناسایی شده و از چرخه فعالیت حذف می‌شوند.
وی یادآور شد: تمام تلاش سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه خدماتی باکیفیت و مطلوب به شهروندان است تا بتوانیم رضایت خاطر آنان را در ترددهای درون شهری جلب کنیم.
پایان پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان