۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۳ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق در قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق همزمان با سراسر کشور از مهرماه در قزوین اجرا می‌شود.

طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق در قزوین اجرا می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با عرضه کالای قاچاق اعلام کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور از مهرماه در قزوین اجرا می‌شود.

 وی در ادامه گفت: این طرح با اعزام شعب سیار و گشت‌های مشترک در زمینه مبارزه با عرضه لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق اجرا خواهد شد.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را حمایت از تولیدات و محصولات داخلی بیان کرد و گفت: با آغاز اجرای این طرح سراسری، با واحدهای صنفی دارای کالای قاچاق برخورد قانونی می شود.

احمدی تصریح کرد: در راستای اجرای تکالیف قانونی و با توجه به گزارش‌های دریافتی مبنی بر گسترش بی رویه عرضه کالای قاچاق در واحدهای صنفی، اداره کل تعزیرات حکومتی استان طرح مبارزه با عرضه کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگی سازی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بین مردم اضافه کرد: مردم با خرید و مصرف کالاهایی که از ضمانت‌نامه اصل و خدمات پس از فروش اصلی و معتبر برخوردار هستند، نقش مهمی در مسیر مبارزه با کالای قاچاق دارند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان