۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ارتباط تنگاتنگ "همراه اول" با رسانه معاند نظام +سند
کد خبر: ۲۱۵۳۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۲ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

با چه توجیهی؟

ارتباط تنگاتنگ "همراه اول" با رسانه معاند نظام +سند

در حالی که بسیاری از مشترکان همراه اول از کیفیت خدمات آن شکایت دارند و گلایه های آنها بی پاسخ مانده این اپراتور خود را موظف به پاسگویی سریع و ویژه به مسئولان یک رسانه مجازی معاند نظام می داند!

ارتباط تنگاتنگ "همراه اول" با رسانه معاند نظام +سند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ،در حالی که بسیاری از مشترکان اپراتور اول تلفن همراه کشور از کیفیت خدمات آن شکایت دارند و در موارد متعددی، گلایه آنها بی پاسخ مانده یا با پاسخ های واهی توجیه می شود، این اپراتور خود را موظف به پاسگویی سریع و ویژه به مسئولان یک رسانه مجازی معاند نظام می داند!

 "همراه اول" در چند مورد به انتقادات رسانه مذکور و مخاطبان آنها پاسخ داده و با ارسال نامه های رسمی، قول پیگیری داده است.

این در حالی است که رسانه مذکور، یک کانال تلگرامی است که از زمان ورود به فضای مجازی، ارکان نظام جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد کشور را هدف قرار داده و آَشکارا به تبلیغ علیه نظام و توهین به مسئولان می پردازد. بررسی مطالب این کانال نشان می دهد نهادهای زیرمجموعه رهبر معظم انقلاب و مقامات قضایی کشور در اولویت تخریب ها و توهین های آن قرار دارند.

با این وجود، "همراه اول" درخواست های این مجموعه رسانه ای را به راحتی اجابت کرده و حتی به آنها نامه رسمی هم زده و البته با قدردانی طرف مقابل هم مواجه شده است!

ارتباط تنگاتنگ

ارتباط تنگاتنگ

تعامل "همراه اول" با رسانه معاند نظام در حالی است که این اپراتور، هنوز نتوانسته گلایه های بی شمار مشترکان خود را از طریق رسانه های رسمی به شکل مطلوب و مسئولانه، و نه از روی رفع مسئولیت، پاسخ دهد.

هنوز معلوم نیست مسئولان همراه اول چه توجیهی برای این اقدام خود دارند اما آنچه مسلم است اینکه با بهانه هایی مانند "پاسخگویی به مشترکان" – نامه های همراه اول پاسخ به مخاطبان رسانه مذکور بوده نه اخبار ارسالی از سوی کانال مذکور - بدون در نظر گرفتن رسانه واسطه و سوابق و اهداف آن نمی توان این موارد را توجیه کرد.


انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان