۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت در مسیر رسوایی جنایت‌های عربستان در حادثه منا ضعیف عمل کرد/ زمان سقوط شجره ملعونه آل سعود نزدیک است
کد خبر: ۲۱۵۳۱۹ نویسنده: محمدحسین شفیعی ها تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۲ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین:

دولت در مسیر رسوایی جنایت‌های عربستان در حادثه منا ضعیف عمل کرد/ زمان سقوط شجره ملعونه آل سعود نزدیک است

دبیر حزب موتلفه اسلامی در قزوین بیان کرد: یکی از گلایه‌ها از دولت در عرصه دیپلماسی این است که متاسفانه اقدام لازم و شایسته برای مطالبه تضییع حق حاجیان ما در فاجعه منا صورت نگرفت.

 دولت در مسیر رسوایی جنایت‌های عربستان در حادثه منا ضعیف عمل کرد/ زمان سقوط شجره ملعونه آل سعود نزدیک است
محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با بیان اینکه حادثه منا قلوب مسلمانان را جریحه دار کرد، اظهار کرد: شهدای حج سال گذشته مظلومانه گرفتار بی‌تدبیری شجره ملعون آل سعود شدند.
وی در ادامه افزود: علی رغم اینکه در سال جاری به واسطه ممانعت رژیم آل سعود حجاج ایرانی نتوانستند در مراسم حج حضور داشته باشند؛ اما پیام حج باید به گوش جهانیان برسد همانطور که رهبری با تدبیر خود مطابق هر سال این پیام را صادر کردند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در قزوین اذعان کرد: پیام امسال رهبر معظم انقلاب درباره ایام حج دارای ویژگی خاصی بود و متفاوت از سال‌های گذشته منتشر شد.
وی پیام امسال رهبری را نوید طلیعه سقوط و نابودی شجره ملعونه آل سعود به همه جهانیان داشت، بیان کرد: ما باید با این حرکت جنایتکارانه آل سعود برخورد جدی می‌کردیم.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: یکی از گلایه‌ها از دولت در عرصه دیپلماسی این است که متاسفانه اقدام لازم و شایسته برای مطالبه تضییع حق حاجیان ما در فاجعه منا صورت نگرفت.
وی تصریح کرد: این جای تاسف دارد که مسئولان ما مطرح می‌کنند چون عربستان جزو هیچ کدام از کنوانسیون‌های بین المللی نیست، نمی‌توان اقدامی علیه آنها انجام داد.
شفیعی‌ها عنوان کرد: چگونه دولتمردان ادعا دارند در دستگاه سیاست خارجی کار را دست کاردان‌ها سپرده‌اند؛ اما چرا اظهار ناتوانی می‌کنند؟ انتظار این است که دستگاه دیپلماسی مسیر مطالبه حق حاجیان و خانواده حادثه منا را پیدا کند.
وی گفت: دولت ما در مسیر رسوا کردن آل سعود در حادثه منا ضعیف عمل کرد و رهبر معظم انقلاب به تنهایی بار این ایستادگی و مقابله با جنایت‌های عربستان را به دوش می‌کشد.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان