۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ورود دو شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم فضای استان را معطر کرد
کد خبر: ۲۱۵۳۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۱ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

پیش از ظهر امروز؛

ورود دو شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم فضای استان را معطر کرد

دو شهید گمنام به همراه یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در میان استقبال پرشور مردم شهید پرور استان وارد قزوین شدند.

ورود دو شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم فضای استان را معطر کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، به مناسبت روز عرفه استان قزوین میزبان دو شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم است.
این دو شهید گمنام به همراه یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در میان استقبال پرشور مردم شهید پرور استان وارد قزوین شدند.
مراسم استقبال از این سه شهید بزرگوار از مقابل صداو سیمای قزوین با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، فریدون همتی استاندار، ایوب رحیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس و مسئولان نیروهای مسلح در استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
امسال برنامه عرفه در کشور با حضور 114 شهدای گمنام دفاع مقدس برگزار می‌شود که این شهدا در استان‌های مختلف تشییع خواهند شد و استان قزوین نیز میزبان دو شهید است.
این دو شهید امروز پس از استقبال به معراج الشهدای قزوین منتقل شدند تا در مراسم قرائت دعای روز عرفه در امامزاده حسین(ع) میهمان مردم قزوین باشند.
شهید گل محمد غلامی ششمین شهید مدافع حرم استان از تیپ فاطمیون قزوین است که امروز بر دستان مردم شهیدپرور قزوین تا معراج شهدای قزوین تشییع شد تا به زادگاه خود در سگزآباد شهرستان بوئین زهرا منتقل شود.
مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم فردا در روز عید قربان در شهرستان بوئین زهرا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان