۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مسئولان دولتی بجای رفع مشکلات مردم در کارهای سیاسی و جناحی غرق شده‌اند
کد خبر: ۲۱۵۲۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۱ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شهر الوند:

مسئولان دولتی بجای رفع مشکلات مردم در کارهای سیاسی و جناحی غرق شده‌اند

امام جمعه موقت شهر الوند تصریح کرد: وظیفه مسؤولان رفع مشکلات کارگری و اقتصادی مردم است، اما متأسفانه به دنبال کارهای سیاسی و مسائل حاشیه‌ای هستند.

مسئولان دولتی بجای رفع مشکلات مردم در کارهای سیاسی و جناحی غرق شده‌اند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام مصائبی، امام جمعه موقت شهر الوند با اشاره به موضوع انعقاد قرارداد با FATF گفت: این قرارداد یکی از بندهای معاهده برجام بوده و یکی از سازو کارهای آن این است که بانک‌های داخلی نهادهای مهم کشور را تحریم کنند.

مصائبی افزود: دولتمردان ما باید به دور از تعصبات حزبی و جریانی مصالح انقلاب و نظام را در نظر گرفته و به اینگونه موضوعات نگاه عالمانه‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در موضوع برجام نظرها و نگاه کلان خود را بیان فرموده و بر بی‌اعتمادی به آمریکا تأکید کردند، اما با تمام این مسائل مذاکرات انجام و برجام به امضاء رسید.

مصائبی با اشاره به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام عنوان کرد: پس از برجام هنوز رطوبت مهرها و امضاءها خشک نشده دشمن و استکبار جهانی علیه ما کارشکنی می‌کنند اما متأسفانه هنوز برخی بر طبل اعتماد به آمریکا می‌کوبند.

امام جمعه موقت شهر الوند در ادامه بیان داشت: امروز برخی مسؤولان با دشمن همراه شده در سخنان خود اعلام می‌دارند ما به ابزار دفاعی نظامی نیاز نداریم که بیان این موضوع جفای به انقلاب بوده و این شبهه وجود دارد که همین‌ها در دام دشمن گرفتار شده باشند.

مصائبی تصریح کرد: در زمانی که مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی بر اقدام و عمل تأکید می‌کنند، هیچ گونه اقدام عاقلانه و مجدانه‌ای در موضوع اقتصاد مقاومتی مشاهده نمی‌شود و در مقابل می‌بینیم که مسؤولان دولتی ما بجای رفع مشکلات مردم در کارهای سیاسی و جناحی خودشان غرق شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خطاب به مسؤولان اظهارداشت: مسؤول محترم وظیفه شما جناح بازی، سیاسی‌کاری و برنامه‌ریزی برای انتخابات ۹۶ نیست، وظیفه شما خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

این مسئول با اشاره به موضوع ورشکستگی کارخانجات شهرصنعتی البرز و افزایش بیکاری کارگران منطقه عنوان کرد: وظیفه مسؤولان رفع مشکلات کارگری و اقتصادی مردم است، اما متأسفانه به دنبال کارهای سیاسی و مسائل حاشیه‌ای هستند.

امام جمعه موقت شهر الوند بیان داشت: به مسؤولان شهرستان، استان و کشور هشدار می‌دهیم که باید به مردم خدمت کنید، زیرا قدرت شما از مردم است و این مردم هستند که به شما اقتدار و جایگاه بخشیده‌اند.

مصائبی یادآورشد: مسؤولان باید از فرصت موجود برای خدمت به مردم استفاده کنند، زیرا این امکان وجود دارد تا با تغییردولت‌ها افراد نیز تغییر کنند و توفیق خدمت به مردم از آنان سلب شود.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حجاج در واقعه منا بیان داشت: ما هنوز داغ واقعه سال ۶۶ را فراموش نکرده بودیم که با بی‌تدبیری خادمان به ظاهر عادل و خائنین به حرم الهی ۸ هزار نفراز حجاج بی‌گناه با لبان تشنه به شهادت رسیدند.

این مسئول با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت مناسک حج خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید از خواب غفلت بیدار شده و بر علیه جنایات و خیانت‌های آل سعود قیام کنند.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان