۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک دادگستری قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۱۵۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۰ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون رئیس قوه قضاییه؛

مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک دادگستری قزوین برگزار شد

مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک با حضور معاون رئیس قوه قضاییه در سالن همایش اداره کل دادگستری استان قزوین برگزار شد.

مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک دادگستری قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، مراسم رونمایی از سامانه ابلاغ الکترونیک با حضور حجت الاسلام حمید شهریاری، معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و جمعی دیگر از مسئولان استانی ظهر امروز(شنبه) در سالن همایش عدالت اداره کل دادگستری استان قزوین برگزار شد.
جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در ابتدای این مراسم اظهار کرد: استان قزوین یکی از دو استان پایلوت در مباحث الکترونیکی انتخاب شده است.
وی افزود: در گذشته با این اندیشه اقدامات گسترده‌ای دیگری در حوزه خدمات به مردم انجام شده است در شرایط کنونی نیز در بستر فضای مجازی با اعتماد قوه قضاییه و همکاری و حمایت مقامات استانی در ایجاد زیرساخت‌ها، امکان ارائه خدمات با سرعت بیشتر در فضای مجازی در استان فراهم شد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: این خدمت در راستای سیاست‌های کلی و بر اساس منویات مقام معظم رهبری از سوی قوه قضائیه به استان‌ها ابلاع شده است.
وی ادامه داد: متغیرهای سیستمی که هر روز با نوع جدیدی از آن مواجه هستیم فقط در راستای بهینه سازی ارائه خدمات به مردم انجام می‌شود.
انصاری با اشاره به مزایای اجرای این طرح بیان کرد: با اجرای طرح سامانه ابلاغ الکترونیک، تبادل خدمات بین مردم و محاکم قضایی در فضای مجازی انجام می‌شود که کاهش هزینه، دقت، سرعت، شفافیت و همچنین کاهش نارضایتی مراجعین مردمی از جمله ویژگی‌های مثبت اجرای این طرح است.
وی تصریح کرد: پیشرفت این اقدامات در حوزه دادگستری که به سمت سیستمی شدن و شفافیت امور پیش می‌‎رود با حمایت همه مسئولان استانی صورت می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان عنوان کرد: امیدواریم با لطف خدا و همراهی مقامات استانی در جهت بهینه کردن خدمات قدم‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان