۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اعلام برنامه‌های امامزادگان استان قزوین به مناسبت "روز عرفه"
کد خبر: ۲۱۵۲۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۰ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

دعای عرفه کجا بریم؟

اعلام برنامه‌های امامزادگان استان قزوین به مناسبت "روز عرفه"

در سطح شهر مینودری قزوین همانند سال‌های گذشته برنامه‌های زیادی در روز عرفه برگزار می‌شود زمان برگزاری برنامه‌های امامزادگان سطح استان اعلام شد.

اعلام برنامه‌های امامزادگان استان قزوین به مناسبت "روز عرفه"
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، باز هم عرفه، با همه راز و رمزهايش از راه می‌رسد؛ روزى پر از شور و شيدايى و شناخت؛ روز خوشه‏ چينى بندگان از پهن دشت معرفت الهى؛ روزى كه نگاه قلب‏‌ها، بيش از هميشه به آسمان است؛ روز چشم‏‌هاى بارانى و نياز‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‏‌ها‌‌ى آسمانى.
در سطح شهر مینودری قزوین همانند سال‌های گذشته برنامه‌های زیادی در روز عرفه برگزار می‌شود.
برنامه‌های امامزادگان و هیئات مذهبی را در ادامه برای استفاده مخاطبان گرامی اعلام می‌شود.

آستان مقدس امامزاده حسین(ع):

به رسم هر ساله خود از مرقد مطهر حضرت حسین بن علی بن موسی الرضا(ع) به استقبال روز عرفه می‌رود. نقطه قابل توجه این مراسم، حضور پیکر پاک دو شهید گمنام تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی در این مراسم است؛
این برنامه از ساعت 15 با نوای دلنشین حاج علی فرمانی در آستان مقدس امامزاده حسین(ع)واقع درخیابان سلامگاه قزوین برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این برنامه بصورت زنده و مستقیم از شبکه استانی قزوین پخش خواهد شد.

آستان مقدس امامزاده اسماعیل بن جعفر الصادق(ع) قزوین:

همچنین مراسم پرفیض دعای عرفه در آستان مقدس امامزاده اسماعیل بن جعفر الصادق(ع) با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد. این مراسم راس ساعت 16 با نوای حاج امیرعبادی در این آستان طنین انداز می‌شود.

بقعه متبرکه چهار انبیا(ص) قزوین:

مکان با نوای برادران حاج محمود امامی و کربلایی سید علی اکبری به استقبال عرفه رفته است. این برنامه از ساعت 16 و در حرم مطهر چهار انبیا(ص)واقع در خیابان پیغمبریه قزوین برگزار می‌شود.

مسجد فاطمه زهرا(س):

بزم دیگری با سخنرانی حجت الاسلام قدس و با مداحی حاج عبدالله باقری از ساعت 14:30 به همت کانون فرهنگی توحید در مسجد فاطمه زهرا(س) واقع در خیابان عبید زاکانی قزوین برگزارمی‌شود.

آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ع):

مراسم دعای روز عرفه با نوای حجت الاسلام محمدحسینی برای زائرین مشتاق فراهم است. این مراسم از ساعت 15 در امامزاده سلطان سیدمحمد(ع) واقع در خیابان تبریز قزوین برگزار خواهد شد.

آستانه مقدسه امامزاده آمنه خاتون(س):

همچنین آستانه مقدسه امامزاده آمنه خاتون(س) طبق روال هر ساله خود میزبان حضور پرشور مومنین و مناجات کنندگان عرفه است. این مراسم از ساعت 15:30با سخنرانی حجت الاسلام حمید شهسواری و نوای دلنشین حاج محمد نبوی درحسینیه این امامزاده واقع خیابان ملک آباد برگزار می‌شود.
گفتنی است این مراسم نیز به مستقیم از رادیو قزوین در موج FM ردیف 103/6 مگاهرتز و موج AM ردیف 1188 کیلوهرتز پخش خواهد شد.

مسجد امام خمینی(ره):

مراسم دعای عرفه در مسجد امام غیاث آباد نیز رأس ساعت 15 در این مکان مقدس با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان