۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ادبیات جدید سیاسی و واکنش مسئولان و کارشناسان استانی در خصوص قرارداد FATF
کد خبر: ۲۱۵۲۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۰ ساعت: ۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان قزوین در هفته‌ای که گذشت؛

ادبیات جدید سیاسی و واکنش مسئولان و کارشناسان استانی در خصوص قرارداد FATF

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

ادبیات جدید سیاسی و واکنش مسئولان و کارشناسان استانی در خصوص قرارداد FATF
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید
 


صدمات پذیرفتن قرارداد FATF برای کشور از خسارات برجام بیشتر است/ آل سعود به سرانجام صدام دچار خواهد شد

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صدمات پذیرفتن FATF حتی از ضایعات برجام نیز بیشتر است، گفت: آل سعود بدانند که حتما سرنوشت صدام را پیش رو خواهند داشت و مکه و مدینه همچون نجف و کربلا از شر غاصبان سعودی بدتر از یهودی نجات پیدا خواهد کرد.


مسابقات کشتی کشوری آزاد و فرنگی در قزوین

از صبح روز پنجشنبه مسابقات کشتی کشوری آزاد و فرنگی در سالن شهید بابایی قزوین با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار شد


بازسازی نمایش "حج خونین" طی 10 روز انجام شد/ مسئولین فرهنگی به فکر هنر استان قزوین باشند

کارگردان نمایش" آفتاب می‌آید، دلیل آفتاب" با بیان اینکه درخواست ما این است که مسئولین فرهنگی به فکر هنر استان قزوین باشند، بیان کرد: این نمایش طی 10 آماده شده است، در صورتی که این چنین نمایش‌هایی 3 ماه طول می‌کشد.


400 روستای متروک در استان وجود دارد که از رونق جمعیتی و اقتصادی برخوردار نیستند

استاندار قزوین عنوان کرد: هم اکنون 300 تا 400 روستای متروک در استان قزوین وجود دارد که برای ایجاد رونق جمعیتی و تولیدی در آنها در حال برنامه ریزی هستیم.


تقاطع غیر هم‌سطح قدس با اعتبار 550 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

تقاطع غیر هم‌سطح قدس با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال با حضور وزیر کشور در قزوین به بهره‌برداری رسید.


قرارگاه خاتم یک هدیه الهی از بُعد فنی و تکنولوژی است/ امروز عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین کار خیر است

وزیر کشور گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء جزء یادگاران و هدیه الهی خدا به نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد فنی و تکنولوژی است که با بهره‌مندی از نیروهای باانگیزه کارها را با بهره‌بری بالا و رعایت زمانبندی و استانداردهای فنی به انجام می‌رسانند.


فرصت‌های مالی بر مبنای عدالت و قسط توزیع شوند

امام جمعه قزوین در دیدار رؤسای بانک‌های استان گفت: فرصت‌های مالی بر مبنای عدالت و قسط توزیع شوند تا حقی از شهروندی ضایع نشود.


دولت با قاطعیت از مجامع بین‌المللی حقوق جانباختگان حادثه منا را مطالبه کند/ آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد

مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین با بیان اینکه دولت با قاطعیت از مجامع بین‌المللی حقوق جانباختگان حادثه منا را مطالبه کند، عنوان کرد: شاه بیت پیام رهبر معظم انقلاب این است که مسلمانان و دولت باید هوشمند باشند تا بازیچه دست صهیونیست‌ها قرار نگیرند.


ادبیات جدید سیاسی هم آمد!/ "جناح رقیب دو قورت و نیمش هم بالاست"/ ابهت دارد مذاکره با کدخدای بزرگ، دولت قبل می‌رفت با ریزکدخداها مذاکره می‌کرد

دیدار احزاب استان قزوین با قائم مقام وزیر کشور دارای حاشیه‌هایی بود که در آن ادبیات سیاسی جدید هم مطرح شد و قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد که ابهت دارد مذاکره با کدخدای بزرگ، دولت قبل می‌رفت با ریزکدخداها مذاکره می‌کرد.


دولتمران با توافق FATF چوب حراج به توانایی‌های نظام و قدرت دفاعی زدند

امام جمعه آبیک توافق FATF را عاملی برای نفوذ بیگانگان به کشور دانست و گفت: دولتمران با این توافق FATFچوب حراج بر سر ملت ایران، نظام، توانایی‌های نظام و قدرت دفاعی نظام زدند.


سیاسی‌بازی نباید در حوزه فرهنگ دخیل باشد/ جهش قابل قبول قزوین در حوزه کتابخانه‌ها

مدیر امور اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های کشور بیان کرد: همه مدیرانی که در حوزه کتابخانه‌ها فعالیت دارند باید صرفنظر از سلایق و نگاه‌های سیاسی به امور فرهنگی بپردازند و در حوزه فرهنگ مطالعه نباید سیاسی بازی دخیل باشد.


احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند/ باید مخالفین بدون لکنت زبان حرف خود را بزنند

معاون وزیر کشور در نشست احزاب و گروه‌های سیاسی در قزوین عنوان کرد: احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند ما در دولت هشتم به احزاب یارانه دادیم، اما دولت سابق قطع کرد اما احزاب اعتراض هم نکردند.


ایجاد 3900 شغل برای توانمندسازی معتادان بهبود یافته/ سالانه 25 تا 30 هزار کودک معلول در کشور متولد می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی کشوراز افزایش بودجه پنج درصدی اشتغال معتادان بهبود یافته به 12 درصد در سال جاری خبر داد و گفت: در بحث توانمند سازی افرادی که دچار معضل اعتیاد بودند نیز سال 94 بیش از 3900 شغل ایجاد شد و 957 نفر از این افراد از منزل مسکونی برخوردار شدند.


بيلبوردها پيام پنهان دارند

بيلبورد رسانه‌اي ديداري است و مي‌تواند پيام خود را به مؤثرترين شكل ممكن به مخاطب منتقل كند. بيلبوردها در زمره رسانه‌هاي اثربخش جاي مي‌گيرند و دو گونه پيام منتقل مي‌كنند؛ پيام آشكار و پيام پنهان.


چرا صاحبان ثروت میلیاردی باید تعیین‌کننده سرنوشت استان باشند/ نمایش فصل شیدایی یک حماسه بود

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه نمایش فصل شیدایی یک حماسه بود، گفت: فردی که اوایل انقلاب کرایه ماشین برای رفتن به تهران نداشت امروز صاحب میلیاردها تومان ثروت بادآورده است، چرا این فرد باید تعیین کننده سرنوشت استان باشد؟


برجام هسته‌ای، برجام نفتی، نقض مکرر خطوط قرمز رهبری است

در بیانیه بسيج دانشجويي دانشگاه بين المللي امام خميني قزوين آمده است: راستی قرارداد ترکمنچای هسته‌ای و ننگنامه برجام، چه تحولی در اقتصاد کشور و معیشت مردم حاصل کرده است که اکنون درصدد تحمیل قرارداد ترکمنچای نفتی بر ملت هستید؟


صرفه‌جویی 150 میلیاردتومانی با ساخت دستگاه "نَورد سرد" در کشور/ متاسفانه دولت بزرگترین خریدار تولیدات خارجی است

مخترع جوان قزوینی با بیان اینکه ساخت دستگاه "نورد سرد" سالانه مانع خروج 150 میلیاردتومان ارز از کشور می‌شود، عنوان کرد: دولت باید نهادهای دولتی خود را الزام به استفاده از تولیدات بومی کند اما متاسفانه دولت خود بزرگترین خریدار تولیدات خارجی است.


احیای جاده ابریشم سبب پیوند ملت‌ها در حوزه‌های مختلف می‌شود

مدیرعامل شرکت صندوق احیای کشور گفت:منظور از حیای جاده ابریشم ساخت آن نیست بلکه منظور احیا پیوندهاست و منظور ایجاد مبادلات و ارتباطات گسترده بین شهرها و کشورهای این مسیر است.


درد مشترک هزاره سوم فراموشی دین و اخلاق است/ مجمع نمایندگان مجالس کشورهای راه ابریشم تشکیل شود

رئیس کمسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده ابریشم 1700 سال شاهراه اقتصادی در جهان بوده است، عنوان کرد: پیشنهاد می کنم مجمع نمایندگان مجالس کشورهای راه ابریشم برای ارتقای کیفیت شهری و تقویت دیپلماسی عمومی به جای دیپلماسی دولتی تشکیل شود.


راه‌اندازی اتحادیه همبستگی جاده ابریشم بزرگترین دستاورد اجلاس/ هفده تفاهم نامه در روز گذشته امضا شد

شهردار قزوین در دومین روز از یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم با اشاره به امضای هفده تفاهم نامه، گفت: راه‌اندازی اتحادیه همبستگی جاده ابریشم بزرگترین دستاورد اجلاس است.


استان قزوین آماده پذیرش سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

استاندار قزوین با اشاره به میزبانی استان قزوین از این اجلاس عنوان کرد: استان قزوین در راستای پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی آمادگی و مقدمات لازم را در این زمینه فراهم می‌کند.


نجات سه قلاده روباه از عمق 40متری استخر

به همت محیط بانان اداره محیط زیست آبیک سه قلاده روباه از عمق 40متری استخر نجات پیدا کردند.


راه نوین جاده ابریشم یک جاده یکطرفه اقتصادی نیست

شهردار اصفهان بیان کرد: راه نوین جاده ابریشم یک جاده یکطرفه اقتصادی نخواهد بود، بلکه مانند جاده ابریشم کهن یک شریانی با خون تازه برای تبادلات اجتماعی، تمدنی، گردشگری و فرهنگی است.


اجلاس جاده ابریشم مسیری برای جهانی شدن قزوین

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور گفت:جاده ابریشم به عنوان یک پروژه جهانی می‌تواند با حفظ هویت شهرها، مسیر جهانی شدن را به عرصه نمایش بگذارد.


۱۹ میلیون ایرانی در وضعیت بدمسکنی هستند/ایستگاه‎های ریلی کانون اصلی فعالیت‎های شهری

وزیر راه و شهرسازی گفت: چالشی که امروز مطرح است، وضعیت نامناسب مسکن که شامل حاشیه نشینی و زندگی در بافت‌های فرسوده توسط بیش از ۱۹ میلیون نفر از جمعیت شهرنشین ایرانی است.


سیاست ایران و چین در حمایت از حکومت سوریه یکسان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست چین با ایران در مورد کشور سوریه یکسان است و ما 5 سال است که از حکومت قانونی سوریه حمایت می کنیم و حکومت چین در این موضوع با ایران هم فکر است.

دوچرخه سواری مختلط با ارزش های اعتقادی مردم سازگاری ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اختلاط دوچرخه‌سواران زن و مرد در یک زمان و مکان یک آفت جدی است و این اقدام با فرهنگ و ارزش‌های مردم متدین و دیندار قزوین سازگار نیست.


حاشیه‌ای غیر رسمی از وقایع هفت سنگان

روند تحولات اخیر استان قزوین پیرامون زمین‌خواری هفت‌سنگان حاکی از برتری اراده امت حزب‌الله بر مطالبات نامشروع برخی مدیران استانی است و از رهگذر این مسئله، دست عده‌ای از مسئولین شهری و استانی برای مردم رو شده است.


دوچرخه‌سواری مختلط، آبی در آسیاب مخالفان ورزش بانوان است

برگزاری تورهای مختلط دوچرخه سواری خانم‌ها در داخل کشور و در وسط خیابان‌های قزوین آن هم به صورت مختلط دیگر چه کمکی می‌تواند به حضور اجتماعی زنان و یا ورزش بانوان کند؟


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان