۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین صدمات پذیرفتن قرارداد FATF برای کشور از خسارات برجام بیشتر است/ آل سعود به سرانجام صدام دچار خواهد شد
کد خبر: ۲۱۵۲۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۹ ساعت: ۱۶:۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

صدمات پذیرفتن قرارداد FATF برای کشور از خسارات برجام بیشتر است/ آل سعود به سرانجام صدام دچار خواهد شد

امام جمعه قزوین با بیان اینکه صدمات پذیرفتن FATF حتی از ضایعات برجام نیز بیشتر است، گفت: آل سعود بدانند که حتما سرنوشت صدام را پیش رو خواهند داشت و مکه و مدینه همچون نجف و کربلا از شر غاصبان سعودی بدتر از یهودی نجات پیدا خواهد کرد.

صدمات پذیرفتن قرارداد FATF برای کشور از خسارات برجام بیشتر است/ آل سعود به سرانجام صدام دچار خواهد شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به سالگرد فاجعه منا اظهار کرد: فاجعه دردناک منا ما را متوجه جنایات آل سعود می‌کند و در واقع مظلومیت کشته شدگان در این فاجعه، آیینه‌ای برای آشکار شدن هر چه بیشتر جنایات این حکومت است.
وی افزود: این فاجعه، قتل همراه با ناجوانمردی، ظلم، ضایع کردن کرامت انسانی و بی حرمتی به خون انسان ها بود این در حالی است که آل سعود خود را داعیه دار اسلام می دانند که این نفاق است و خداوند وعده داده که منافقان در قیامت در پست‌ترین جایگاه جهنم جای خواهند داشت و هیچ کس یاور آنها نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این امر نشان می‌دهد که در دنیا نیز هیچکس نباید حامی منافقان باشد چراکه عزت واقعی در نزد خداست بر این اساس مبادا گمان کنید که عزت در نزد دشمنان خداست که این گمانی خطرناک بوده و از مایه‌های نفاق بر می‌خیزد.

این جنایات بزرگ به طور قطع آل سعود را به خاک ذلت خواهد نشاند
وی تصریح کرد: امسال بسیاری از ایرانیان که حضورشان در حج، قلب تپنده‌ای بود که شور و نشاط معنوی را در میان حاجیان سراسر دنیا ایجاد می‌کرد از اعمال حج محروم شدند و آل سعود سد در سبیل الله کرد.
عابدینی با تاکید بر اینکه این جنایات بزرگ به طور قطع آل سعود را به خاک ذلت خواهد نشاند، بیان کرد: حکام آل سعود حتی از اعلام آمار کشته شدگان فاجعه منا سرباز زدند گویی برای آنها میزان کشته شدگان تفاوتی نداشت و در این میان غرب با سکوت خبری و حمایت عملی سعی در نادیده گرفتن جنایت آل سعود داشت.
امام جمعه قزوین ادامه داد: اما واکنش رهبر معظم انقلاب در مقابل این جنایات بسیار قاطعانه بود و رژیم سعودی صهیونیستی آمریکایی را تهدید کرد که این مسئله موجب تغییر در رویه آنها شد.
وی تاکید کرد: آل سعود نه تنها شایستگی مدیریت حج را ندارند بلکه باید به واسطه این جنایات محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند و مدیریت خانه‌ای که خداوند متعال آن را برای مردم قرار داده است باید به صاحبان اصلی آن یعنی ملت‌های مسلمان با امامت و رهبری ولی امر مسلمانان سپرده شود و بساط رژیم غاصب و اشغالگر رژیم سعودی یهودی از سرزمین وحی برچیده شود.
این مسئول تاکید کرد: آل سعود بدانند که حتما سرنوشت صدام را پیش رو خواهند داشت و مسلمانان جهان نیز بدانند که مکه و مدینه همچون نجف و کربلا از شر غاصبان سعودی بدتر از یهودی نجات پیدا خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به قرارداد FATF بیان کرد: اگر کسانیکه این مقررات و تشکیلات را ایجاد کردند بشناسید، متوجه می‌شوید که روی خوش نشان دادن به آنها چقدر خطرناک است.
وی ادامه داد: آنها کسانی هستند که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و جنایات آل سعود را در کشتار منا تایید کردند و مدافعان لبنان را تروریست و ایران را حامی تروریست می‌نامند و منافقانی که 17 هزار نفر از نخبگان ما را به شهادت رساندند مورد حمایت خود قرار داده و از لیست سیاه تروریست خارج می‌کنند.

FATF کاپیتولاسیون و قرارداد ننگین ترکمنچای را به یاد می‌آورد
امام جمعه قزوین عنوان کرد: آنها وزارت دفاع و اطلاعات و صنایع دفاعی و موشکی کشور ما را که به دفاع از مملکت می‌اندیشند در اقلام و لیست تروریستی قرار می‌دهند.
وی با بیان اینکه FATF بوی کاپیتولاسیون و قرارداد ننگین ترکمنچای را به یاد می‌آورد، افزود: کارشناسان بیان داشتند که ضایعات پذیرفتن FATF حتی از ضایعات برجام نیز بیشتر است این در حالی است که هم اکنون برجامی‌ها نیز به این نتیجه رسیدند که برجام جز خسارت و از دست دادن فرصت‌ها و تشدید تحریم و تحقیرها چیزی برای کشور نداشته است.
لازم به ذکر است در پایان نماز جمعه نمازگزاران قزوینی همزمان با سایر نمازگزاران کشور در راهپیمایی بر ضد جنایات آل سعود شرکت نمودند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان