۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وجود رهبری واحد در کشور رمز پیروزی، وحدت و انسجام بین دولت و ملت است
کد خبر: ۲۱۵۲۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۸ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور در جمع مسئولان استان قزوین:

وجود رهبری واحد در کشور رمز پیروزی، وحدت و انسجام بین دولت و ملت است

وزیر کشور عنوان کرد: امروز وجود رهبری واحد در کشور رمز پیروزی و وحدت و انسجام بین دولت و ملت است؛ زیرا در این فضا برداشت واحد از قرآن، دین، تاکتیک‌ها، اقدامات و برنامه‌های اجرایی عامل عزت ما شده است.

وجود رهبری واحد در کشور رمز پیروزی، وحدت و انسجام بین دولت و ملت است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور ظهر امروز(پنج شنبه) در همایش شهرداران و دهیاران و شوراهای اسلامی استان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: ما باید امروز بدانیم که در گذشته کجا بوده‌ایم و امروز کجا ایستاده‌ایم تا بتوانیم افق دید برای آینده کشور ترسیم کنیم.
وی در ادامه افزود: مسئولیت‌هایی که مدیران ما در کشور قبول می‌کنند با نوع مسئولیت سران کشورهای دیگر متفاوت است، مدیران ایران اسلامی تعهد تاریخی، ایمانی و دینی دارند و اینگونه نیست که فقط با تکیه بر صندلی قدرت ادعای مسئولیت دینی داشته باشیم.
این مسئول با بیان اینکه مردم به خوبی عملکرد مدیران را رصد می‌کنند، عنوان کرد: همه مسئولان کشور نسبت به انتخابی که از سوی مردم شدند، دِین برگردن دارند و باید با عملکرد مناسب خود این حقی که برعهده آنهاست به خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: وظیفه همه مدیران کشور این است ظرفیت‌های جایگاهی که به آنها سپرده شده را به خوبی بشناسند و با انجام کاری صادقانه، موثر و بدون منت و با اثربخشی بالا کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت پیش ببرند.

امروز یک جنگ جهانی در مقیاس منطقه‌ای در حال جریان است

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه نباید از نعمت انقلاب غفلت کنیم، اذعان کرد: ایران اسلامی طی 37 سال گذشته در برابر همه توطئه‌ها به خوبی ایستاده است و در هر مرحله قدرتمندتر شده و امروز به عنوان یک کشور مستقل و صاحب نظر در جهان مطرح است.
وی بیان کرد: هم اکنون حکومت ایران به عنوان الگوی یک حکومت دینی در جهان شناخته شده است و با وجود امنیت پایدار در کشورمان توانستیم از کشورهای اسلامی در منطقه نیز حمایت کنیم.
وزیر کشور با اشاره به وجود ناامنی در کشورهای منطقه ابراز کرد: امروز در منطقه شرایط بدی حاکم است و غارتگری، بی ثباتی و ناامنی بیداد می‌کند و عده‌ای به نام اسلام و قرآن فرقه‌های انحرافی ایجاد کرده و آلت دست استکبار جهانی شده‌اند.
وی تصریح کرد: امروز یک جنگ جهانی در مقیاس منطقه‌ای در حال جریان است و ارتجاع منطقه یعنی اسرائیل و استکبار جهانی دشمنی ثابتی با ایران اسلامی دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
این مسئول با بیان اینکه نباید در تحلیل خود نسبت به دشمنی استکبار جهانی دچار تحلیل اشتباه شویم، ابراز کرد: این ساده‌اندیشی است که به راحتی به دشمن اعتماد کنیم؛ زیرا تا زمانی که ما به راه و آرمان‌های امام راحل و انقلاب پایبند باشیم، دشمن از توطئه‌های خود دست برنمی‌دارد.
وی عنوان کرد: تبعیت از رهبری و پشتیبانی مردم از نظام دو عامل اقتدار کشور است و ضعف در هر کدام از این موارد زمینه هجمه دشمن را فراهم می‌کند.
رحمانی فضلی ادامه داد: امروز وجود رهبری واحد در کشور رمز پیروزی و وحدت و انسجام بین دولت و ملت است؛ زیرا در این فضا برداشت واحد از قرآن، دین، تاکتیک‌ها، اقدامات و برنامه‌های اجرایی عامل عزت ما شده است.
وی گفت: اگر ایران اسلامی در این سال‌ها به کمک کشورهای مسلمان جنگ زده نمی‌شتافت امروز این کشورها وجود خارجی نداشتند، همه مسئولان و مردم باید در این شرایط قدردان امنیت پایدار در کشور باشند.
این مسئول وحدت و انسجام داخلی کشور را زمینه توسعه و پشرفت دانست و تصریح کرد: روزهایی را در این کشور گذراندیم که سران سه قوا علیه یکدیگر سی دی پخش می‌کردند که این اقدام از سوی رهبری مورد توبیخ قرار گرفت و گفتند این اقدام از نظر شرعی و قانونی و عرفی عملی اشتباه بود.
وی فصل الخطاب همه امور را امر و بیان رهبر معظم انقلاب دانست و اذعان کرد: سرنوشت و ایجاد شرایط رفاهی و اجتماعی و فرهنگی برای مردم در دستان مسئولان است و همه مدیران باید با صداقت به مردم خدمت کنند تا انگیزه‌های مادی از میان برود.
وزیر کشور بیان کرد: معقدم همه استان‌های کشور توان اداره خود را دارند و برخی با حضور ظرفیت‌های مناسب در مسیر پیشتر جلوتر و برخی نیز عقب ترند، استان قزوین جزو استان‌های پیشتاز در حوزه صنعتی است.
وی در ادامه افزود: استان قزوین با داشتن ظرفیت‌های علمی، سرمایه گذاری، صنعتی و منابع طبیعی و مدل‌های توسعه‌ای و مدیران منسجم و متحد می‌تواند در نهضت توسعه پایدار در کشور پیشتاز باشد.

چرا باید 94 درصد زعفران جهان را ایران تولید کند اما ارزش افزوده آن نصیب کشورهای خارجی شود؟

این مسئول تاکید کرد: همه مدیران باید در حوزه اقتصادی به نسخه شفابختی که رهبر معظم انقلاب ارائه داده اند، توجه کنند، اقتصاد مقاومتی امروز برای کشور ایران یک جبر است و برای رفع مشکلات حوزه اقتصادی عمل به این اقتصاد علمی ضروری است.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی جزو اولویت‌های اصلی کشور است، عنوان کرد: برای داشتن توانمندی‌های نظامی و دفاعی قدرتمند باید حوره اقتصادی قوی در کشور وجود داشته باشد.
رحمانی فضلی حضور مردم در اقتصاد مقاومتی را از ارکان اصلی عملیاتی شدن این اقتصاد برشمرد و گفت: همه مدیران با همراهی مردم باید در یک رقابت نفس‌گیر وارد میدان اقتصاد مقاومتی شوند و با تشویق و ایجاد انگیزه برای مردم حوزه سرمایه گذاری را رونق ببخشند.
وی تصریح کرد: به طور یقین ما با تکیه بر منابع نفتی نمی‌توانیم به رشد سرمایه گذاری 8 درصد دست پیدا کنیم، بلکه برای رونق اقتصاد کشور باید به دنبال جذب سرمایه گذار خارجی و تبدیل دارایی به سرمایه و تکیه بر نیروی داخلی باشیم.
وزیر کشور با بیان اینکه نگاه درون زا و برون نگر در حوزه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، گفت: شوراهای شهرها باید اقتصاد مقاومتی را در دل روستاها ببرند و با مراجعه به تجربه دیگران و ایجاد انگیزه برای مردم حوزه تولید را رونق ببخشند.
وی بیان کرد: دهیاران وقت خود را در روستاها به بطالت نگذرانند و به صورت اداری کار نکنید و با پیوند خوردن با علم و تجربه می‌توانید نهضت خوبی را شکل دهید.
این مسئول یادآور شد: چرا باید 94 درصد زعفران جهان را ایران تولید کند اما ارزش افزوده آن نصیب کشورهای خارجی شود؟ اگر در لبه علم حرکت نکنیم، نمی‌توانیم به توسعه و پیشرفت دست پیدا کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: برای اداره کردن مردم ما نیازمند دو ویژگی هستیم، ابتدا اینکه در کار خود صداقت داشته باشیم و دوم اینکه برای مردم در عمل اقدامات خود را نشان دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان