۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قرارگاه خاتم یک هدیه الهی از بُعد فنی و تکنولوژی است/ امروز عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین کار خیر است
کد خبر: ۲۱۵۲۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

وزیر کشور:

قرارگاه خاتم یک هدیه الهی از بُعد فنی و تکنولوژی است/ امروز عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین کار خیر است

وزیر کشور گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء جزء یادگاران و هدیه الهی خدا به نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد فنی و تکنولوژی است که با بهره‌مندی از نیروهای باانگیزه کارها را با بهره‌بری بالا و رعایت زمانبندی و استانداردهای فنی به انجام می‌رسانند.

قرارگاه خاتم یک هدیه الهی از بُعد فنی و تکنولوژی است/ امروز عمل به اقتصاد مقاومتی بزرگترین کار خیر است
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، تقاطع غیر‌همسطح قدس صبح امروز(پنجشنبه) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در آیین افتتاح تقاطع غیر‌همسطح قدس اظهار کرد: این پروژه با توجه به مدت زمان اجرای آن، اقدام بسار مهمی است که باید خدا را از این بابت شکر کنیم.
وی افزود: هم‌اکنون کشور درحوزه تکنولوژی کارهای عمرانی و فنی جایگاه مناسبی در دنیا دارد و به لطف خدا همه تلاش‌ها به نتیجه رسیده و شاهد هستیم که کشور در مسیر رشد، توسعه و تعالی در همه ابعاد قرار گرفته است.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: کشور در حوزه امنیت، علمی و فنی از وضعیت مناسبی برخوردار است و در عرصه اقتصادی نیز با طرح اقتصاد مقاومتی در مسیرخوبی قرار دارد.
وی با اشاره به تلاش‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه در مسیر رشد و توسعه کشور بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء جزء یادگاران و هدیه الهی از سوی خدا به نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد فنی و تکنولوژی است که با بهره‌مندی از نیروهای باانگیزه کارها را با بهره‌بری بالا و رعایت زمانبندی و استانداردهای فنی به انجام می‌رسانند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نظر مثبتی به قرارگاه خاتم داشته و قراردادهای زیادی در حوزه‌های نفت، سدسازی، پل سازی، راه سازی و راه‌آهن و همه امور با این مجموعه دارد.
وی عنوان کرد: باید همه فعالیت‌های حوزه اقتصادی که نتیجه و برآیند آن رشد و توسعه اقتصادی است را مهم بدانیم و اقدامات لازم را با وحدت و انسجام بین مدیران استانی با سرعت و قدرت بیشتری پیش ببریم.
وزیر کشور ادامه داد: در سطح کلی هماهنگی خوبی در سطح استان بین همه مسئولین وجود دارد که شکرانه این نعمت خدمت به مردم است و هرگونه سستی و کاستی در واقع کفران نعمت به شمار می‌آید.
وی عنوان کرد: خوشبختانه گام‌های استواری در استان برداشته شده که امیدواریم با انجام پروژه‌ها با سرعت و قدرت بیشتر و همچنین انجام حجم بالایی از فعالیت‌های اقتصادی در عرصه اقتصاد مقاومتی موفق باشید.
وی در پایان بیان کرد: در این مقطع همه استان‌ها وارد مسابقه در خیرات شدند و کار خیر در این مرحله، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است که امیدواریم قزوین از پرچم داران اصلی این رقابت خیر بوده و منشا اثر بسیار برای مردم استان و کشور باشد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان