۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انهدام باند سرقت مسلحانه در چابهار/ این افراد با استفاده از احکام ماموریتی جعلی اقدام به زورگیری و اخاذی می‌کردند
کد خبر: ۲۱۵۲۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۸ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

توسط سازمان اطلاعات سپاه سلمان صورت گرفت

انهدام باند سرقت مسلحانه در چابهار/ این افراد با استفاده از احکام ماموریتی جعلی اقدام به زورگیری و اخاذی می‌کردند

اعضای باند ۴ نفره سارقین مسلح در چابهار توسط سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان دستگیر و گروه آنها منهدم شد.

انهدام باند سرقت مسلحانه در چابهار/ این افراد با استفاده از احکام ماموریتی جعلی اقدام به زورگیری و اخاذی می‌کردند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: چندی پیش گزارشات متعددی مبنی بر سرقت های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در چابهار ارائه شد که با توجه اینکه چابهار به عنوان یک نقطه استراتژیک و حساس در کشور و خاورمیانه مطرح است و مورد توجه گروه های مختلف اقتصادی جهان می باشد پیگیری موضوع به فوریت در دستور کار قرار گرفت.


بر پایه این گزارش، نیروهای گمنام امام زمان (عج) سپاه چابهار با رصد کامل اطلاعاتی و اشرافیت بر موضوع، روز گذشته موفق به شناسایی محل اختفاء اعضای این باند شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
افراد دستگیرشده با هویت «صالح –ش»، «جمیل-آ»، «ابوبکر-ت» و «آدم-ع» با استفاده از احکام ماموریتی جعلی اقدام به زورگیری و اخاذی از شهروندان می کردند که در اعترافات خود به سرقت های مسلحانه متعدد، راه بندان، زورگیری، تیراندازی به عابران پیاده و ایجاد رعب و وحشت در حوزه چابهار اعتراف کردند.


نیروهای گمنام امام زمان (عج) در بررسی محل اختفای این افراد مقادیری سلاح گرم و مهمات را کشف و ضبط کردند.این افراد با استفاده از احکام ماموریتی جعلی اقدام به زورگیری و اخاذی از شهروندان می کردند.


روابط عمومی مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در پایان اعلام کرد: ایجاد هرگونه فضای رعب و وحشت در استان برخورد جدی و قاطع دستگاه های امنیتی را به همراه دارد و در خصوص برخورد قانونی با مخلان امنیت هیچ کوتاهی و مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/1404

منبع: عصرهامون

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان