۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند/ باید مخالفین بدون لکنت زبان حرف خود را بزنند
کد خبر: ۲۱۵۱۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۷ ساعت: ۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام وزیر کشور در قزوین:

احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند/ باید مخالفین بدون لکنت زبان حرف خود را بزنند

معاون وزیر کشور در نشست احزاب و گروه‌های سیاسی در قزوین عنوان کرد: احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند ما در دولت هشتم به احزاب یارانه دادیم، اما دولت سابق قطع کرد اما احزاب اعتراض هم نکردند.

احزاب باید در کشور یارانه دریافت کنند/ باید مخالفین بدون لکنت زبان حرف خود را بزنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ محمدحسین مقیمی معاون وزیر کشور عصرروز گذشته(سه شنبه) در نشست با احزاب سیاسی قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد گفت: در وزارت کشور 1250 حزب ثبت شده داریم که در این وزارتخانه هیچگونه محدودیت زمانی و سیاسی برای فعالیت احزاب قائل نیستیم.
وی در ادامه افزود: هرچقدر احزاب در کشور فعالیت داشته باشند نشاط سیاسی بیشتری در جامعه حاکم می‌شود.
این مسئول با تشریح تاثیر افراد در احزاب بیان کرد: زمانی که حزب درست شود مردم به وسیله آن وارد تشکیلات حزب شده و از طریق تشکیلات به بدنه حاکمیت وارد می‌شوند.
وی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را ه برای فعالیت احزاب باز است و اگر حزبی در وزارت کشور پروانه فعالیت بگیرد یعنی اینکه صلاحیت‌های آن مورد تایید قرار گرفته و اجازه فعالیت دارد.
مقیمی ادامه داد: اگر در کشور بخواهیم حزب قوی داشته باشیم باید تحمل رقیب قوی را هم در خود ایجاد کنیم و با داشتن رقیب قوی است که حزب قوی بوجود می‌اید و اگر جلوی تفکر قوی رقیب را بگیریم هرگز حزب قوی و تاثیرگذار نخواهیم داشت.

تیم ما رفت با خود کدخدا مذاکره کرد و شجاعت و بزرگی را در خود دید

معاون وزیرکشور در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: اگر ما می‌توانستیم حرف‌های خود را بزنیم امروز با فیش‌های حقوقی و اختلاس‌های بزرگ مواجه نمی‌شدیم و امروز دولت باید اجازه دهد مخالفین و رقبا حرف‌های خود را بزنند و باید به حرف‌های آنها گوش دهد تا دولت‌های دیگر هم به حرف‌های مخالفین خود گوش دهند.
وی اذعان کرد: اشکالات را خودمان بگوییم بهتر است تا اینکه فسادها و اختلاس‌ها از زبان رسانه بیگانه گفته شود و باید مخالفین بدون لکنت زبان حرف خود را بزنند و اگر حرف حساب گفته شود چاپلوسی کنار می‌رود.
این مسئول افزود: هر وقت آمدیم به احزاب کمک کنیم، نگذاشتند چرا به حزب نباید کمک کنیم؟ ما در دولت هشتم به احزاب یارانه دادیم اما در دولت‌های بعد از آن این یارانه‌ها قطع شد کسی اعتراضی هم نکرد؛ اگر احزاب قوی وجود داشته باشد باید یارانه دریافت کنند.
وی علی رغم اینکه توصیه به تحمل مخالف و منتقد کرد در پاسخ به انتقادهای برجامی یکی از اعضای حزب موتلفه گفت: گفتید که دولت روحانی با کدخدای بزرگ نشسته است، مگر دولت قبل با ریزکدخداها نمی‌نشست؟ ما با کدخدای بزرگ نشسته‌ایم تا ابهت خودمان را نشان بدهیم.
مقیمی افزود: تیم ما رفت با خود کدخدا مذاکره کرد و شجاعت و بزرگی را در خود دید؛ اما با نوچه‌های کدخدا مذاکره نکرد.
قائم مقام وزیر کشور گفت: چشم ما به دنبال خارجی‌ها نیست، رکود حاکم بر کشور خیلی به دولت ما مربوط نیست اکثر واحدها صنعتی در دولت قبل خوابیده بود.
وی در پایان عنوان کرد: دولت برای دادن حقوق کارکنان خودش با مشکل مواجه است و اکثر پروژه‌های عمرانی را متوقف کرده وهمه امکانات را آورده‌ایم تا با یارانه دادن به بخش تولید مشکل را رفع کنیم و ما قادر هستیم که دوباره واحدهای صنعتی را راه اندازی کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان