۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اجرای پروژه پیاده‌رو سازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان
کد خبر: ۲۱۵۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۷ ساعت: ۷:۳۱ ↗ لینک کوتاه

شهردار بیدستان خبر داد:

اجرای پروژه پیاده‌رو سازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان

شهردار بیدستان گفت: اجرای پروژه پیاده‌رو سازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان که تا به امروز ۵۵۰۰ متر از این پروژه انجام شده از جمله اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی امور شهری است.

اجرای پروژه پیاده‌رو سازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان
مرتضی ململی شهردار بیدستان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهر بیدستان اظهار کرد: طی دو ماه اخیر بحث آسفالت آرامستان‌ این شهر به وسعت دو تا سه کیلومتر در حال انجام است همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته آسفالت اطراف امامزاده این شهر نیز تکمیل شد و هم اکنون در حال احداث پارکینگ این امامزاده هستیم.
وی افزود: از آنجا که امامزاده خارج از محدوده شهری است لذا از مسئولان امر تقاضا کردیم تا اعتباری ویژه برای بحث ضریح امامزاده تخصیص داده شود بدین شکل با تلاش صورت گرفته 80 درصد از اقدامات مربوط به امامزاده که بر عهده شهرداریست، انجام شده تا مردم شهر به راحتی بتوانند از فضای معنوی امامزاده بهره‌مند شوند.
شهردار بیدستان با اشاره به کارهای انجام شده در بحث ورودی این شهر خاطرنشان کرد: فضای ورودی به آرامستان و امامزاده با مشکلاتی مواجه بود که با همکاری خیرین و مالکین بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای از شهرداری مشکلات برطرف شد و هم‌اکنون پیمانکار مربوطه در حال انجام اقدامات لازم است.
وی عنوان کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت 400 نهال در ورودی امامزاده، لکه گیری معابر شهری در مکان‌های مورد نیاز، آغاز عملیات لایروبی جوی‌های سطح شهر بیدستان تا پیش از شروع بارندگی، اجرای پروژه پیاده‌رو سازی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان که تا به امروز 5500 متر از این پروژه انجام شده از دیگر اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی امور شهری است.
شهردار بیدستان تصریح کرد: با تشکیل گروه ویژه و همچنین با همکاری دادستان، رئیس دادگستری و اجرائیات شهرداری بیدستان، اقدامات لازم برای ساماندهی اصناف و دست فروشان در سطح شهر و به ویژه در ورودی شهر با جمع آوری مشاغل مزاحم انجام شد و امیدواریم سایر پروژه‌ها نیز با شرایط اعتباری مناسب با سرعت بالایی تحقق یابد.
وی در ادامه با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس بیان کرد: ما خود را هرگز جدا از سیستم آموزش و پرورش نمی‌دانیم زیرا معتقدیم اگر این سازمان در کشوری به رشد و بالندگی دست یابد همه جامعه از مزایا و خدمات مطلوب آن به شکل شایسته‌ای بهره‌مند خواهند شد.
ململی تاکید کرد: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس اگر مدرسه‌ای نیاز به کمک و مساعدت شهرداری داشته باشد در حد وسع و شرایط مالی اقدامات لازم را برای فضا سازی و انجام آسفالت، دیوار نویسی مدارس متناسب با آغاز سال تحصیلی، بحث رنگ آمیزی خطور عابر پیاده نزدیک مدارس، نصب سرعت گیر و سایر مباحث انجام خواهیم داد.
وی در پایان با اشاره به شناسایی و بازدید از نقاط حادثه خیز شهر با همکاری پلیس راهور و نصب علائم هشدار دهنده در این نقاط گفت: در بحث بازگشایی مدارس همچنین با همکاری شورای شهر و شهرداری بیدستان بنری جهت خوشامدگویی به دانش‌آموزان و معلمان در همه مدارس داخل شهر نصب می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان