۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۷۷ هنرمند به ابعاد گوناگون «نفوذ» پرداختند+کاریکاتور
کد خبر: ۲۱۵۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۵ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

«نفوذ» در آثار کاریکاتوریست‌های ایرانی؛

۱۷۷ هنرمند به ابعاد گوناگون «نفوذ» پرداختند+کاریکاتور

۱۷۷هنرمند در ۵۴۶ اثر به نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و جریانی پرداختند.

۱۷۷ هنرمند به ابعاد گوناگون «نفوذ» پرداختند+کاریکاتور
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، با توجه به اهمیت موضوع نفوذ دشمنان و هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب در این زمینه، حوزه هنری استان خراسان هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور را با این موضوع برگزار کرد.

این جشنواره با محورهای نفوذ فرهنگی با هدف ایجادخلل در باورها و معرفت‌های دینی و انقلابی و با استفاده از ارتباط‌گیری با برخی از اساتید دانشگاه، فعالان دانشجویی و نخبگان فکری و علمی، نفوذ اقتصادی با هدف تزلزل پایه‌های اقتصاد مستحکم و تبدیل شدن کشور به یک کشور فقیر بر اثر نفوذ اقتصادی، نفوذ سیاسی با هدف نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز، ایجاد جهت‌گیری، حرکت و تصمیم‌گیری طبق خواسته و اراده دشمن، نفوذ امنیتی، نفوذ جریانی و نفوذ موردی برگزار شد.

در مجموع 546 اثر از سوی 177 هنرمند از 29 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین این آثار 13 اثر توسط هیأت داوران انتخاب می‌شود.
به نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب 25 میلیون ریال، 20 میلیون ریال و 15 میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره تعلق گرفته و به 10 نفر شایسته تقدیر هم هرکدام سه میلیون ریال به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره اهدا خواهد شد.
همچنین 163 اثر منتخب هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع «نفوذ» هم به بخش نمایشگاه راه یافته که آثار چاپ شده در کاتالوگ نیز از این میان انتخاب شدند و هم‌زمان با مراسم اختتامیه، در اواخر شهریور ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

تعدادی از آثار این رویداد هنری را می‌بینیم.


اثر مهدی فخرنبی


اثر محمد کارگر


اثر علی شعبانی


اثر سلمان ترابی

 


اثر سهراب خیری


اثر لیلا سلیمی


اثر مهدی عزیزی


اثر محمد برخورداری


اثر طاهر شعبانی

 

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان