۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخورد خودروی پراید با تیر برق در بلوار معلم قزوین
کد خبر: ۲۱۵۱۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۵ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

برخورد خودروی پراید با تیر برق در بلوار معلم قزوین

رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پراید با تیر برق در بلوار معلم، تقاطع خیابان نوروزیان خبر داد.

برخورد خودروی پراید با تیر برق در بلوار معلم قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، اصغر چگینی،رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پراید با تیر برق در بلوار معلم، تقاطع خیابان نوروزیان خبر داد و اظهار کرد: با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 5 پونک را در ساعت 14 و 55 دقیقه روز پنج‌شنبه 11 شهریور ماه به محل حادثه واقع در تقاطع خیابان نوروزیان و بلوار معلم اعزام کرد.

وی عنوان کرد: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به شدت با تیر برق موجود در محل دور برگردان بلوار معلم برخورد کرده و منجر به سقوط تیر برق می‌شود.

رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: پیرو این حادثه و به دلیل کاهش ارتفاع کابل‌های مجاور یک دستگاه خودروی نیسان وانت نیز پس از برخورد با کابل‌ها منجر به خم شدن و سقوط تیر فلزی دیگری در بلوار امام خمینی می‌شود.

چگینی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگیری از تردد خودروها و همچنین قطع جریان برق خودروی پراید، از وقوع آتش‌سوزی و بروز تصادفات بعدی جلوگیری کرده و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

وی یادآور شد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن‌سازی محل حادثه و انتقال تیرهای برق سقوط کرده به حاشیه کناری خیابان با تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

رئیس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و دلیل وقوع این سانحه نیز از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان