۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین زمان دیدار خانواده شهدای منا با رهبری
کد خبر: ۲۱۵۱۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۴ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

در اولین سالگرد شهدای منا؛

زمان دیدار خانواده شهدای منا با رهبری

اوحدی گفت: مهمترین برنامه بزرگداشت شهدای منا تحقق خواسته مشترک خانواده‌ این شهدا برای دیدار با رهبر انقلاب است.

 زمان دیدار خانواده شهدای منا با رهبری
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ،اوحدی گفت: مهمترین برنامه بزرگداشت شهدای منا تحقق خواسته مشترک خانواده‌ این شهدا برای دیدار با رهبر انقلاب است.

سعید اوحدی در تشریح برنامه های بزرگداشت شهدای منا با بیان اینکه چند روزی است کاروان مردمی بیت عتیق در 6 استان، برنامه های خودشان را با موضوع فاجعه منا برگزار می کنند گفت: این کاروان تا دوشنبه در شهرهای گنبد کاووس، بندر ترکمن و نیشابور به اجرای برنامه های شان از جمله اجرای سرودی 477 نفری می‌پردازند.

وی گفت: سه شنبه با اختصاص بخشی از موزه بنیاد شهید به شهدای منا، موزه شهدای منا را افتتاح می کنیم.

سخنگوی ستاد بزرگداشت شهدای منا افزود: روز چهارشنبه صبح بنا به درخواست مکرر خانواده های شهدای منا، دیداری با مقام معظم رهبری و بعد از ظهر چهارشنبه نیز کنگره شعری در سالن شمس با موضوع گرامیداشت شهدای منا برگزار می شود.

اوحدی ادامه داد: پنجشنبه تعدادی از خانواده های شهدای منا با مراجع عظام در قم دیدار خواهند داشت و روز جمعه نیز سخنرانی در خطبه های نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی افزود: یکشنبه برنامه دعای عرفه به یاد شهدای منا برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد بزرگداشت شهدای منا با بیان اینکه هفت کمیته برای ستاد بزرگداشت شهدای منا تعریف شده است گفت: کمیته تبلیغات با مسئولیت رسانه ملی، کمیته اطلاع رسانی با مسئولیت خبرگزاری جمهوری اسلامی، کمیته محتوا با مسئولیت نماینده بعثه، کمیته مراسم با مسئولیت بنیاد شهید و کمیته مردم نهاد با مسئولیت سازمان بسیج برنامه ریزی های صورت گرفته را انجام می دهند و دو کمیته با رویکرد بین المللی و حقوقی نیز توسط وزارت امور خارجه پیگیری های خود را خواهند داشت.

انتهای پیام/1404

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان