۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین قیام یوم الله هفدهم شهریور عامل تسریع کنندۀ پیروزی انقلاب اسلامی بود
کد خبر: ۲۱۵۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

قیام یوم الله هفدهم شهریور عامل تسریع کنندۀ پیروزی انقلاب اسلامی بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بیانیه‌ای تاکید کرد: ۱۷ شهریور، غریو خونین عاشقان شهادت، طاغوت‏شکن و تاریخ ساز شد و به عنوان عامل تسریع کننده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ نقش تعیین کننده‌ای ایفا کرد.

قیام یوم الله هفدهم شهریور عامل تسریع کنندۀ پیروزی انقلاب اسلامی بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، روزهایی که می‌‌‌آید ازیک طرف خاطره حاجیانی راکه در  فاجعه غم بار منا بر اثر بی تدبیری و بی کفایتی رژیم آل سعود در مناسک حج سال گذشته به وقوع پیوست و 465 نفر از حجاج و زائران ایرانی ،مظلومانه و با زبان عطشان به شهادت رسیدند،زنده می‌کند.
و اینک در اولین سالگرد آن فاجعه تلخ که رژیم آل سعود از حضور حجاج ایرانی در مراسم حج  امسال ممانعت کرد ضرورت دارد تا داستان غم‌انگیز و اندوهناک ، مهاجران الی الله و زوایای پیدا و ناپیدای آن در بازه زمانی 13 تا 22 شهریورماه 1395برای همگان بازگو گردد.

واز طرفی دیگر نیز عطر خوش یاد و خاطرۀ شهدای هفدهم شهریور ، که با نثار خون خود ، عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند و میدان ژاله سابق تهران را میدان تحقق دلاور مردی و رشادت‌های تاریخی و تاریخ‌ساز خود ساختند، تا میدان ژاله به خون بنشیند و به میدان شهدا تبدیل گردد.
به درستی 17 شهریور ، طاغوت‏شکن و تاریخ‌‏ساز شد و به عنوان عامل تسریع‌کننده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با  تسلیت ایام شهادت امام جواد الائمه(ع) و با گرامیداشت  اولین سالگرد فاجعه غم بار و اسفناک منا  و سی و هشــتمیـن سـالگرد قیـام یـوم ‌الله هفـدهـم شــهریـور ، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ،  ثبات امروز کشور را مدیون خون شهدای عزیز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و استمرار راه آنان را ضامن حیات و بالندگی انقلاب و میهن اسلامی می داند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان