۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری بیش از ۲۵۰۰ جشن ازدواج در استان/ حمایت مسئولین خیرین را دلگرم می‌کند
کد خبر: ۲۱۵۱۰۷ نویسنده: امیر رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۴ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل کانون ازدواج آسان "مهر ستارگان" قزوین:

برگزاری بیش از ۲۵۰۰ جشن ازدواج در استان/ حمایت مسئولین خیرین را دلگرم می‌کند

مدیرعامل کانون ازدواج آسان "مهر ستارگان" قزوین بیان کرد: از سال۸۹ فعالیت رسمی این موسسه آغاز شده است و بالای۲۵۰۰ مراسم صورت گرفته و تا به امروز شکایتی نیز نداشته‌ایم.

برگزاری بیش از ۲۵۰۰ جشن ازدواج در استان/ حمایت مسئولین خیرین را دلگرم می‌کند
امیر رضایی مدیرعامل کانون ازدواج آسان مهر ستارگان، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: موسسه ما تنها موسسه ازدواج آسان دارای مجوز رسمی از فرمانداری شهرستان قزوین است و سایر موسسات خصوصی هستند.
وی افزود: موسسه ما مردم نهاد است که آرایشگاه عروس و داماد، گل‌کاری، میوه، لباس عروس، کارت عروسی، آتلیه و فیلمبرداری را با مبلغ یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان در اختیار جوانان قرار می‌دهیم.
رضایی در ادامه ضمن بیان اینکه در سال 2 مرتبه گزارش‌کار به فرمانداری می‌بریم، اظهار کرد: کانون ماعضوگیری دارد و بودجه این موسسه از اشخاصی که عضو این موسسه هستند تامین می‌شود.
مدیرعامل کانون ازدواج آسان شهر قزوین افزود: 7 عضو اصلی و 52 عضو کمک‌رسان به موسسه داریم و خیرین بزرگی در مسجد سوخته‎چنار داریم که از موسسه در پرداخت اجاره‌بها، هزینه آب و برق و منشی حمایت می‌کنند.
وی اهداف موسسه را تلاش در جهت ترویج فرهنگ صحیح ازدواج، ازدواجی آگاهانه، آسان و پایدار، جلوگیری از تجملات مجالس عروسی و بسترسازی مناسب جهت اجرای سنت نبوی و تشکیل خانواده دانست و گفت: از سال89 فعالیت رسمی موسسه آغاز شده است و بیشتر از 2500 مراسم صورت گرفته و تا به امروز شکایتی نیز نداشته‌ایم.
رضایی اظهار کرد: این موسسه در بحث همسریابی نیز اقداماتی داشته به این صورت که طبق مشخصاتی که از افراد می‌گیریم به صورت سنتی به یکدیگر معرفی می‌کنیم و تا به امروز بیشتر از 40 ازدواج به این صورت شکل گرفته است.

مدیر عامل موسسه ازدواج آسان با بیان اینکه بعد از برگزاری مراسم با افراد تماس گرفته و از کیفیت خدمات انجام شده سوال می‌پرسیم، افزود: اگر این افراد از قسمتی راضی نباشند سریعا ارتباط با آن مرکز را قطع نموده و با آنها همکاری نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه بزرگترین معضل جوانان، مکانی برای برگزاری مراسم آن است، بیان کرد: متاسفانه همه حرف از ازدواج نکردن جوانان می‌زنند ولی اقدامی در این رابطه صورت نمی‌گیرد.
رضایی افزود: بالا بودن هزینه تالار، عدم هماهنگی وهمکاری ارگان‌های ذی ربط دربحث ازدواج سبب سختی ازدواج شده است.
مدیرعامل موسسه ازدواج آسان مهر ستارگان با اشاره به اینکه ضرورت مشاوره قبل ازدواج کاملا احساس می‌شود، عنوان کرد: ازموسسه ما حمایتی نمی‌شود و بیشتر کارها با توان اندک خود موسسه صورت می‌گیرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: خیرین در بحث ازدواج اگرحمایت ارگان‌های دست اندرکارراببینند بیشترکمک می‌کنند و حتی حاضرند زمین برای ساخت سالن جهت مراسم عروسی اختصاص دهند تاهزینه ازدواج کاهش یابد.
رضایی با بیان اینکه موسسه ازدواج آسان برای آینده برنامه‌های خوبی جهت ایجاد مکان برگزاری عروسی دارد، افزود: در صورت حمایت مسئولین و ایجاد چنین مکانی جوانان با کمترین هزینه به خانه بخت می‌روند ولی متاسفانه نبود توان مالی اجازه این کار را نمی‌دهد.
مدیرعامل کانون ازدواج آسان در پایان خاطر نشان کرد: ازمواردی که جوانان ازاین گونه موسسات استقبال نمی‌کنند عدم اگاهی کافی، تبلیغات منفی واشتباه فکری مردم است با اینکه در مراسمات نامی از کانون برده نمی‌شود حتی افرادی که از خدمات ما استفاده کرده و راضی هستند حاضر به تبلیغ آن برای دیگران نیستند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان