۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت
کد خبر: ۲۱۵۱۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۳ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان :

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از وقوع دو سانحه رانندگی و کشته شدن دو نفر در این حوادث رانندگی خبر داد.

 سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سرهنگ رضا رضایی، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قزوین ظهر امروز(شنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد تصادف در بوئین زهرا عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان و پلیس راهور برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی استان قزوین افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راهور مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف که در این سانحه راکب موتورسیکلت مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی گفت: علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور، در دست بررسی می باشد.

رضایی در ادامه افزود: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در سه راهی «صادق آباد» شهرستان تاکستان سرنشین خودرو مصدوم و به بیمارستان انتقال که به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

معاون اجتماعی استان قزوین گفت: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را نقص فنی خودروی پیکان وانت ناشی از استفاده از لاستیک فرسوده و ترکیدگی لاستیک اعلام کردند.

رضایی در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان