۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ضرورت نگاه همه‌جانبه به دین در حوزه عفاف و حجاب
کد خبر: ۲۱۵۱۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۳ ساعت: ۱۵:۴۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌ فقیه در قزوین تأکید کرد

ضرورت نگاه همه‌جانبه به دین در حوزه عفاف و حجاب

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین بر ضرورت نگاه همه‌جانبه به دین در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد.

ضرورت نگاه همه‌جانبه به دین در حوزه عفاف و حجاب
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز(شنبه) در دیدار اعضای هیأت مدیره و فضای مجازی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین، با تقدیر از خدمات این بنیاد، اظهار کرد: بنیاد عفاف و حجاب در استان قزوین نهال نوپایی است اما خوشبختانه در این مدت کوتاه توسعه محسوسی داشته است.

وی بر همه‌جانبه نگری در موضوع دین تأکید و تصریح کرد: خداوند خطاب به بنی‌اسرائیل به آن‌ها تأکید می‌کند که نباید تنها به بخشی از دین توجه کنند و سایر بخش‌ها را نادیده بگیرند و در ادامه می‌فرماید: آن‌هایی که این‌گونه با دین معامله می‌کنند در دنیا خوار و در آخرت دچار عذاب شدید می‌شوند.

امام‌ جمعه قزوین خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب باید مانند بنای یک ساختمان، کاملاً متصل و مرتبط به هم دیده شود و همه بخش‌های این ساختمان با هم توسعه و رشد پیدا کنند تا اثرگذار شود.

عابدینی به اهمیت موضوع کرامت در حوزه عفاف و حجاب هم اشاره کرد و ادامه داد: محال است عفاف و حجاب بدون توجه به کرامت انسانی پا بگیرد و کرامت نیز بدون تقوا شکل نخواهد گرفت.

وی نگاه مهندسی شده را در موضوع کرامت و تقوا لازم و ضروری دانست و افزود: کرامت موضوعی است که از تقوا به دست می‌آید و تقوا با عبادت و بندگی حاصل می‌شود و در نهایت عبادت نیز از عقیده شکل می‌گیرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار فاطمه محمدبیگی گزارشی از فعالیت‌های بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین را ارائه کرد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان