۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین چاپ مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین در ۴ جلد
کد خبر: ۲۱۵۰۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۳ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

به همت اداره کل بنیاد شهید صورت گرفت؛

چاپ مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین در ۴ جلد

مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین پس از بررسی، بازنویسی و تدوین در قالب ۴ جلد کتاب نفیس منتشر شد.

چاپ مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین در ۴ جلد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین پس از بررسی، بازنویسی و تدوین در قالب 4 جلد کتاب نفیس منتشر شد.
کار تدوین و آماده‌سازی چهارمین جلد این مجموعه به پایان رسیده در ماه جاری منتشر خواهد شد.
از مجموعه‌‌ سه هزار شهید استان قزوین، یک هزار و 300 شهید دارای وصیت‌نامه‌هایی بودند که نکات اجتماعی و توصیه‌های عمومی در آنها وجود داشت، لذا این وصیت‌نامه‌ها پس از بازنگری و احصای مطالب اجتماعی و عمومی آن، تدوین و برای استفاده آن منتشر شد.
از ویژگی‌های این کتاب حذف مطالب تکراری و غیرقابل استفاده در زمان حال است که تلاش شده مطالب منتشره برای نسل‌های کنونی و آینده نیز قابل استفاده باشد.
با انتشار این مجموعه‌ نفیس هنرمندان و فرهیختگان می‌توانند با استفاده از مطالب منتشره نسبت به تولید فرآورده‌های فرهنگی و هنری اقدام نمایند.
انتخاب عنوان فار به عنوان نور در تاریکی که هدایت‌کننده گم‌شدگان است، از ویژگی این مجموعه می‌باشد، ضمن اینکه مجموعه‌ی چهار جلدی فار جهت استفاده عموم مردم در کتابخانه‌های استان قزوین قابل دسترس می‌باشد.
مجموعه‌ فار که در شمارگان دو هزار جلد منتشر شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در قالب دیدار با خانواده شهدا به خانواده‌هایی که شهدای آنان دارای وصایا می‌باشند، اهدا شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان