۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خودروی پیکان وانت در اتوبان تهران – زنجان طعمه حریق شد+تصاویر
کد خبر: ۲۱۵۰۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۰ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

خودروی پیکان وانت در اتوبان تهران – زنجان طعمه حریق شد+تصاویر

فرمانده شیفت ايستگاه شماره ۵ (پونک) سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين از واژگونی و آتش سوزی يک دستگاه خودروی پیکان وانت در لاین شمالی اتوبان تهران – زنجان خبر داد.

خودروی پیکان وانت در اتوبان تهران – زنجان طعمه حریق شد+تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی روزبه فرمانده شیفت ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش نشانی قزوین اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۳ و ۵۲ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۹ شهریور ماه از واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی پیکان وانت در اتوبان تهران – زنجان مقابل دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین خبر داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ویژه امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره پنج این سازمان در کمتر از ۳ دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند، خودروی مذکور به علتی نامعلوم در لاین ۲ اتوبان واژگون شده و از قسمت بار دچار آتش سوزی گردیده است.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره ۵ سازمان آتش نشانی قزوین ادامه داد: با توجه به تردد خودروهای عبوری در اتوبان و احتمال وقوع حوادث و تصادفات بعدی، نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به صحنه حادثه با نصب علائم هشدار دهنده و جلوگیری از تردد خودروها محل حادثه را ایمن سازیی کردند.

این مسئول اضافه کرد: با استفاده از تجهیزات مخصوص اطفاء حریق و ۲ رشته شیلنگ آبرسانی نسبت به اطفاء حریق خودروی مذکور در کمترین زمان ممکن اقدام شد.
روزبه در پایان با اشاره به اینکه این حادثه خوشبختانه خسارات جانی نداشته افزود : آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه بزرگراه و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
انتهای پیام/3009
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان