۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین خوش خدمتی شبکه های ماهواره ای وهابی به سعودی ها برای ایجاد آشوب در ایران/ پای دلارهای نفتی به جریان های داخلی هم باز شد+ تصاویر
کد خبر: ۲۱۴۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

در پی اعدام سران گروهک های تروریستی صورت گرفت؛

خوش خدمتی شبکه های ماهواره ای وهابی به سعودی ها برای ایجاد آشوب در ایران/ پای دلارهای نفتی به جریان های داخلی هم باز شد+ تصاویر

شبکه های مذکور مدعی شده اند نیروهای امنیتی با مجوز نظام اقدام به دستگیری شهرام احمدی و سایر اعدامیان کرده و این افراد زیر شکنجه اعترافاتی داشته که بر اساس آن پرونده های این افراد تشکیل شده است و رأی آنها در دادگاهی فرمایشی ظرف چند دقیقه صادر شده است.

خوش خدمتی شبکه های ماهواره ای وهابی به سعودی ها برای ایجاد آشوب در ایران/ پای دلارهای نفتی به جریان های داخلی هم باز شد+ تصاویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان به عنوان بازوی رسانه ای وهابیت اقدام به بمباران عقاید وهابیت به بدنه اجتماعی اهل سنت کشور جمهوری اسلامی ایران می کنند.

این شبکه ها از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم خود و افزایش شکاف‌های قومی مذهبی سوءاستفاده می کنند. کلمه، وصال، نور و ... در موضوع اعدام عناصر گروهک تکفیری توحید و جهاد در سنندج که حتی حکم به تکفیر و ترور ماموستاهایی از اهل سنت همچون ماموستا شیخ‌الاسلام و ... را صادر کرده بودند، به روش های مختلف سعی در تحریک جامعه مذهبی اهل سنت کشور را داشته است.

 

اتهام زنی شبکه های وهابی به جمهوری اسلامی و انحراف افکار عمومی از نظرات صریح رهبر انقلاب مبنی بر برادری اهل سنت با شیعیان

شبکه های مذکور مدعی شده اند نیروهای امنیتی با مجوز نظام اقدام به دستگیری شهرام احمدی و سایر اعدامیان کرده و این افراد زیر شکنجه اعترافاتی داشته که بر اساس آن پرونده های این افراد تشکیل شده است و رأی آنها در دادگاهی فرمایشی ظرف چند دقیقه صادر شده است.

این در حالی است که این افراد چندین ماه درون زندان بوده و در این ماه ها با ارتباط گیری با گروهک های تروریستی خارج از کشور بر مواضع خود پافشاری می کردند.

شبکه های وهابییت با هدف سیاه نمایی علیه نظام  و با تکنیک های رسانه ای سعی در پنهان کردن جنایات فجیع گروهک تروریستی توحید و جهاد علیه مردم شیعه و سنی در مناطق غرب کشور کرده است و با پوشش های گسترده سخنان، عکس ها و فیلم های اعدامیان مذکور در زندان رجایی شهر سعی در معرفی آنان به عنوان زندانیان عقیدتی داشتند.

این شبکه ها هدف انحراف افکار عمومی با اتهام زنی به نظام دستگیری و محاکمه آنان را مقابله نظام با عقاید اهل تسنن عنوان کرده است که این اقدامات شبکه ها در میان عوام (شیعه و سنی) زمینه ساز نوعی بدبینی به حاکمیت شده که با انعکاس جنایات گروهک تروریستی مذکور از رسانه ملی اقدامات وهابیت همچون گذشته هویدا شد.

هرچند بررسی جنایات این گروهک نشان می دهد که این افراد هدفشان آسیب رساندن به شیعه و سنی در ایران بوده و حتی جامعه اهل سنت را بیشتر هدف جنایات خود قرار داده اند.

مسبوق به سابقه اعلام نمودن اعدام های دسته جمعی اهل سنت توسط نظام جمهوری اسلامی ایران

شبکه های وهابی با به تصویر کشیدن تصویر اعدامیان سال 91 و93که برخی از آنان از اهل تسنن بوده اند، نظام و سازمانهای امنیتی ایران را متهم به برخوردهای عقیدتی با اهل تسنن نموده و هدف نظام را جلوگیری از ترویج عقاید مذهبی و دفاع اهل سنت از اعتقادات خویش دانسته است.: آیا صرف دگراندیشی، چه دگراندیشی دینی و مذهبی و چه فرهنگی یا سیاسی، می‌تواند موجب مجازات مرگ شود؟ در هیچ جای قانون کشور ایران دگراندیشی و متفاوت بودن باور و نظر، جرم تعریف نشده و برای آن مجازاتی در نظر گرفته نشده است.

تشکیل کمپین نه به اعدام و تولید ویژه برنامه هایی تحت عنوان پایمال شدن حقوق اهل تسنن

شبکه های وهابی از سال گذشته تاکنون با انعکاس گسترده اخبار زندانیان رجایی شهر(نمازهای جماعت، مصاحبه با زندانیان مذکور از داخل زندان،پخش کلیپ هایی از سخنان زندانیان مذکور و...)سعی در القاء این مطلب نموده که افراد مذکور صرفاً به علت مسائل دینی و اعتقادی بازداشت شده اند و نظام را متهم به ایجاد جنگ ها و نزاع های قومی و فرقه ای نموده اند که این شبکه ها با انتشار اخبار کذب  زمینه ی صدور بیانیه های حقوق بشری را در خصوص نبود آزادی مذهبی در ایران و نقض حقوق اهل سنت با پوشش گسترده اخبار های ساختگی از اینچنینی ایجاد نموده اند.  یکی از اقدامات قابل تامل، پخش تصاویر و فیلم هایی از درون زندان است که توسط یکی از زندانیان تهیه و برای شبکه های ضد انقلاب و وهابی ارسال شده است.تصاویر بخشی از فیلم های منتشر شده به شرح زیر است:

منادیان حقوق بشرغربی-عربی(وهابی)که از انهدام یکی از حلقه های پازل ضربه به نظام اسلامی به شدت ناراحت و مبهوت شده اند در حالی به خبر سازی حقوق بشری دست می زنند که جرائم صورت گرفته توسط این عناصر را منکر می شوند.

برگزاری نماز غائب بر اعدامیان مذکور توسط عبدالفتاح خدمتی جهت تحریک افکار عمومی

شبکه کلمه با هدف تحریک احساسات اقوام کرد و اهل تسنن اقدام به برگزاری نماز غائب برای اعدامیان مذکور نموده است. این در حالی‌است که بر اساس فقه شافعی و حنفی در صورتی  می‌توان برای جنازه ای نماز غائب برگزار کرد که بر آن جنازه نماز خوانده نشده باشد.طبق فقه اهل سنت هرگاه کسی در سرزمینی فوت کند که در آنجا هیچ کس بر وی نماز نخواند، می توان بر وی نماز جنازه غائب خواند، اما اگر در آن سرزمین افرادی بر جنازه اش نماز بخوانند، در آنصورت نماز جنازه ی غائب بر او خوانده نمی شود، زیرا نماز جنازه فرض کفایی است و اگر عده ای از مسلمین بر او نماز بخوانند از دیگران ساقط می شود.

در منابع اهل سنت نقل شده است که: پیامبر (ص) تنها بر نجاشی نماز غائب خواند، زیرا او در بین ملتی مشرک وفات کرد و هیچ کس بر وی نماز نخواند و اگر کسی در میان آنها مسلمان بوده باشد در مورد کیفیت نماز چیزی نمی دانسته.

دامن زدن به مباحث قومی جهت تحریک اهل سنت و اقوام کرد ، بلوچ و ترکمن

مجری شبکه کلمه با عنوان اینکه انتظار می رفت که اهل سنت نسبت به جنایت های حکوت اعتراض کنند و با بیان اینکه بی تفاوتی اهل سنت سبب خار و خفیف شدن آنان می گردد به دنبال تحریک احساسات قومی و مذهبی مردم و اقوام مناطق سنی نشین است و خواستار اعتراضات گسترده علماء،نخبگان اهل سنت و مردم در خصوص تحولات و اتفاقات اهل سنت شده است.

انتشار گسترده محتوا و تصویر معدومین در شبکه های اجتماعی

مجریان شبکه های وهابی به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی اقدام به فضا سازی علیه نظام و تحریک مردم اقدام نمودند.این شبکه ها با طراحی لوگویی تحت عنوان«30 مرگ خاموش» و تشویق کاربران به استفاده ی از عکس مذکور به مدت یک هفته به عنوان پروفایل خود سعی در تحریک احساسات قومی و مذهبی مردم و القاء فضای خفقان در کشور را در بین کاربران و ایجاد و گسترش نوعی اعتراض به حاکمیت از این طریق را داشته اند

خبرسازی و ارسال به شبکه های معاند غربی

شبکه های وهابی اقدام به تامین خبرجهت جهت رسانه ها اقدام کرده و به عنوان یک منبع خبری برای رسانه های بیگانه و معاند با نظام عمل و کلیه  اخبار شبکه های مذکور را در این زمینه تامین و به صورت لحظه ای با عناصر مذکور ارتباط داشته و یک عملیات روانی گسترده را بر علیه نظام سازماندهی کردند.

شبکه های وهابی به دنبال اجرای سیاست های صهیونیست و آل سعود در حال اجرای نقش بوده و به صورت گسترده به دنبال ایجاد جنگ روانی و عقیدتی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

شبکه های ماهواره ای وهابی در راستای راهبرد دولت سعودی در صدد سوء استفاده از رخدادهای مختلف با هدف ایجاد اختلاف مذهبی و آشوب‌های داخلی در جمهوری اسلامی ایران هستند. این شبکه ها سعی کردند با نادیده گرفتن جنایت های گروهک تروریستی-تکفیری توحید و جهاد سنندج، احساسات مذهبی اهل سنت کشور را تحریک کرده و این اعدام ها را مذهبی جلوه دهند اما مردم فهیم اهل سنت کشور فریب نقشه های شوم دولت وهابی سعودی را نمی خورند.

اهل سنت کشور به خوبی از این واقعیت آگاهند که تکفیر به اهل سنت و شیعه هیچکدام رحم نمی کند همانطور که گروهک توحید و جهاد به تکفیر و حتی ترور علمای اهل سنت کشور همچون ماموستا شیخ الاسلام و مولوی عبدالحمید اقدام کردند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان