۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین به ما رأی بدهید/ گاز به شرط رأی!
کد خبر: ۲۱۴۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

صحبت های انتخاباتی یک معاون؛

به ما رأی بدهید/ گاز به شرط رأی!

سخنرانی اخیر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اگر طی هفته ها و ماه های آینده به یک روال ثابت برای مسئولین دولتی بدل شود نه تنها هیچ فایده و آورده ای برای آنان نخواهد داشت و چه بسا آثار عکس به جا گذاشته و بیش از هر منتقد و مخالفی عملکرد دولت را تحت الشعاع قرار دهد.

به ما رأی بدهید/ گاز به شرط رأی!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،"این دولت با حمایت شما مردم حتما خدمات رسانی خودش را افزون خواهند کرد. دوستان گازرسانی را فرمودند. برنامه ریزی دولت بر این است که همه روستاهای بالای 20 خانوار ان شاء الله در پایان سال 96 گازدار بکند. طبیعتاً یکی از جاهایی که گاز به آنجا خواهد رسید بخش شماست و ما برنامه ریزی داریم و این اتفاق خواهد افتاد و البته این را هم دوستان می دانند که دولتی که خدمتگذار شماست نیاز به حمایت شما دارد.

ما امیدواریم در اردیبهشت 96 که انتخابات برگزار خواهد شد شما با رأی قاطع خودتان دولت خودتان را مجدداً تأیید بکنید و این دولت مطمئناً در شروع دولت جدید خودش همه... "

به اشتباه نیافتید تبلیغات انتخابات هنوز شروع نشده و فضای انتخاباتی نیز بر استان حاکم نیست بلکه این موارد گوشه ای از سخنرانی علیرضا رادفر است که عینا بدون حتی یک واژه کم و کاست یا اضافه پیاده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اخیرا در جریان سخنرانی در یکی از بخش های شهرستان سلماس  و روستای کوتبان از خدمات دولت به مردم آن منطقه طی سال آتی سخن گفته و ابراز امیدواری کرده که مردم با "رای خود مجددا این دولت را انتخاب کنند"!

این سخنان پس از آن ایراد شده که رادفر از گازرسانی به مناطق محروم سخن گفته و اعلام کرده گازکشی به این بخش از شهرستان سلماس تا انتهای سال آینده محقق خواهد شد! اقدامی که بیشتر به یک گروکشی تبلیغاتی و انتخاباتی شباهت دارد تا گره گشایی از مشکلات مردم!

این در حالی است که مقام معظم رهبری اخیرا خطاب به رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فرمودند "دولت نباید به‌هیچ‌وجه خود را سرگرم بحث‌های انتخاباتی کند بلکه باید تا آخرین روزِ کاری، برای کار، تلاش و حل مشکلات برنامه‌ریزی کند"

چنین اقدامی بر خلاف فرمایش صریح مقام معظم رهبری از دو حالت خارج نیست، یا ناشی از بی اطلاعی و ناآگاهی از مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و یا با علم بر این فرمایشات صورت گرفته است که در هر دو صورت توجیه پذیر نخواهد بود.

ای کاش مسئولین دولت در سراسر کشور و به تبع آن در استان عمیقا این حقیقت را باور کنند که هیچ چیز جز عملکرد و جلب رضایت مردم نمی تواند تضمین کننده محبوبیت و موفقیت در عرصه سیاسی باشد و تلاش برای جذب رای با این شیوه چیزی جز کوبیدن آب در هاون نیست.

این اقدام را از منظری می توان با اقدام دولت گذشته مقایسه کرد که یکی دو ماه پیش از آغاز موعد رسمی تبلیغات انتخابات کمپین خود را با برگزاری برخی برنامه ها آغاز کرده بود.

آن روزها رسانه های منتقد دولت گذشته و حامیان دولت فعلی جنجال رسانه ای گسترده ای را حول آن اقدام به راه انداختند. ظاهرا برخی این تخلفات را صرفا برای رقیب خود ناشایست می دانند.

در مجموع باید گفت سخنرانی اخیر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی اگر طی هفته ها و ماه های آینده به یک روال ثابت برای مسئولین دولتی بدل شود نه تنها هیچ فایده و آورده ای برای آنان نخواهد داشت و چه بسا آثار عکس به جا گذاشته و بیش از هر منتقد و مخالفی عملکرد دولت را تحت الشعاع قرار دهد.

لازم به ذکر است مسئول ستاد برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی استاندار است.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان