۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین باید از پرداختن به اموری که کشور را به حاشیه می‌برد، بپرهیزیم
کد خبر: ۲۱۴۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۹ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در آخرین روز از هفته دولت:

باید از پرداختن به اموری که کشور را به حاشیه می‌برد، بپرهیزیم

استاندار قزوین با بیان اینکه از پرداختن به اموری که کشور را به حاشیه می‌برد بپرهیزیم که هیچ سودی ندارد، بیان کرد: ما باید همزمان با پیشرفت اقتصادی در حوزه‌های اخلاق و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه با کمک از منابع غنی دانشمندان و علما نیز حرکت کنیم.

باید از پرداختن به اموری که کشور را به حاشیه می‌برد، بپرهیزیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین عصر روز گذشته(دوشنبه) در همایش "راه رجا" با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هفته دولت در واقع هفته ملت و خدمتگزارانی است که رفتار و کرداری متناسب با عالم و حکمرانی درخور نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
وی با اشاره به اوضاع تولیدکنندگان داخلی پس از برجام افزود: با توجه به صحبت‌های تولیدکنندگان که فضای قبل و بعد از برجام را تجربه کرده‌اند، می‌توان فهمید که آینده‌ای امیدوارکننده در پیش روی کشور و ملت خواهیم داشت.
این مسئول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در مرحله احیای جدی قرار دارد، ادامه داد: ما می‌توانیم با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و سرمایه‌گذارانی متعهد در مسیر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت است، قدم برداشته و موفق شویم.
همتی اضافه کرد: ما باید علاوه بر حوزه سخت افزاری در بخش‌های نرم افزاری نیز به دنبال پیشرفت و دست یافتن به آخرین دستاوردهای بشری و به خدمت گرفتن این دستاوردها در مسیر پیشرفت و رشد کشور باشیم.
وی بیان کرد: کشور برای دستیابی به اقتصادی مقاوم در مقابل دشمن نیاز به الگو و روشی متناسب و هم‌تراز با ایران اسلامی در حوزه رفتار حکمرانان و کارگزاران و مدیران نظام دارد.

ما هیچ امیدی به دشمن نبسته‌ایم

استاندار قزوین با بیان اینکه کشور در حوزه‌ مناسبات داخلی و خارجی نیازمند الگوهای کارآمدی است، ادامه داد: ما باید همزمان با پیشرفت اقتصادی در حوزه‌های اخلاق و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه با کمک از منابع غنی دانشمندان و علما نیز حرکت کنیم.
همتی با اشاره به اینکه شهیدانی همچون باهنر و رجایی آغازگر ایجاد الگوهای صحیح در حوزه‌های مختلف کشور بودند، تصریح کرد: ما هیچ امیدی به دشمن نداریم و ایجاد تنش نه در داخل و نه در خارج سودی برای کشور نخواهد داشت.
وی پرداختن به برخی امور را به حاشیه بردن مسائل مهم کشور دانست و گفت: پیشرفت کشور روند رو به جلویی را طی می‌کند که این پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، گردشگری و کشاورزی ملموس است و استان قزوین مردمانی پرتلاش با سابقه طولانی تاریخی دارد.
امتهای پیام/ ۹۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان