۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کاهش ۲۶ درصدی سوانح رانندگی در طول جاده‌های استان
کد خبر: ۲۱۴۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۸ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین مطرح کرد

کاهش ۲۶ درصدی سوانح رانندگی در طول جاده‌های استان

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: طی سه سال گذشته علی الرغم رشد ۲۴ درصدی در بحث ترددها شاهد کاهش ۲۶ درصدی سوانح رانندگی در طول جاده‌های استان بوده‌ایم.

کاهش ۲۶ درصدی سوانح رانندگی در طول جاده‌های استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، پروژه روشنایی گردنه کوهین واقع در آزاد قزوین-رشت به طول 12 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار، سید علی موسوی موینی فرماندار قزوین، جواد حق لطفی مدیر راهداری این اداره کل و جمعی از مدیران و مسئولین محلی و استانی به بهره برداری رسید.
منوچهر حبیبی، معاون عمرانی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در آیین افتتاح پروژه‌های دولت در کوهین اظهار کرد: اگر ایمنی در طول محورها فراهم شود آنچه که مردم از حمل و نقل و جاده انتظار دارند، محقق می‌شود که خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی منسجم راه و شهرسازی این امر به خوبی شکل گرفته و در حال انجام است.
وی در ادامه گفت: طی سه سال گذشته علی الرغم رشد 24 درصدی در بحث ترددها شاهد کاهش 26 درصدی سوانح رانندگی در طول جاده‌های استان بوده‌ایم.

وی افزود: این کاهش قابل توجه نشان می‌دهد که دست اندکاران حوزه راه و شهرسازی بر اساس طرح و برنامه‌های دقیق و منسجم حرکت کرده و برنامه‌های خود را به نتیجه رسانده اند.
حبیبی تصریح کرد: پروژه روشنایی در گردنه کوهین که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم تاثیر قابل توجهی در کاهش حجم سوانح رانندگی خواهد داشت.
معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه روزانه بیش از 100 هزار خودرو از راه‌های استان عبور می‌کنند، عنوان کرد: این مقدار در روزهای تعطیل و اوج ترافیک به بیش از 400 هزار خودرو می‌رسد.
وی اضافه کرد: روشنایی گردنه کوهین پروژه پراهمیتی است که در یکی از حساس ترین و پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی کشور به اجرا درآمده است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان