۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باید مراقب «فتنه عظیم و پیچیده اقتصادی» و «باج برجام» بود/ رجایی و باهنر برای خود از مقامی که داشتند کیسه ندوختند
کد خبر: ۲۱۴۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۸ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی:

باید مراقب «فتنه عظیم و پیچیده اقتصادی» و «باج برجام» بود/ رجایی و باهنر برای خود از مقامی که داشتند کیسه ندوختند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین گفت: این دولتمردان هیچ گاه تنشان را به خوردن شیشلیک عادت ندادند و به همان حقوق معلمی اکتفا نمودند و حتی از حقوق عادی مسئولیت خویش نیز استفاده نکردند.

باید مراقب «فتنه عظیم و پیچیده اقتصادی» و «باج برجام» بود/ رجایی و باهنر برای خود از مقامی که داشتند کیسه ندوختند
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، سجاد یزدان پرست دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نامگذاری این ایام به نام هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت شایسته است نگاهی به تکالیف دولت همراه با رعایت انصاف، دوری از هرگونه سیاه نمایی یا سفیدنمایی در ارائه کارنامه دولت داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: بهترین معیار برای بررسی این موضوع عملکرد دولت رعایت اصول انقلاب است. 
این فعال دانشجویی عنوان کرد: مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر بارها ویژگی‌های برجسته دولت مردمی و موفق را عنوان کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به مردمی بودن، آماردهی واقعی و ملموس، کاهش تورم، خروج از رکود، بهبود اشتغال، غافل نشدن از دشمنی‌های آمریکا و صهیونیسم، انقلابی بودن و موضع انقلابی داشتن، توجه به نفوذ دشمن، جدی گرفتن خطر نفوذ، حفظ شتاب علمی، اهمیت فرهنگ، خطر رهاسازی و لاابلی گری در فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و رعایت صحیح آن با جدیت بدون ظاهرسازی، توجه به تنظیم صحیح برنامه ششم اشاره کرد.
وی با بیان اینکه رجایی و باهنر برای خودشان از مقامی که داشتند کیسه ندوختند، گفت: این دولتمردان هیچگاه تنشان را به خوردن شیشلیک عادت ندادند و به همان حقوق معلمی اکتفا نمودند و حتی از حقوق عادی مسئولیت خویش نیز استفاده نکردند.
یزدان پرست با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی بیان کرد: متاسفانه مسئولان در مسئله فیش‌های نجومی که مدتی است مطرح شده و دلها را به درد آورده و با وجود درخواست‌های مردمی و رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد با این افراد هنوز نه تنها هیچ اقدام ملموسی در برخورد با فیش‌های نجومی صورت نگرفت، بلکه در کلام برخی، از این افراد نجومی بگیر به نام ذخیره نظام یاد شد.

هرگونه اعتماد نابه جا به نظام سلطه، حاصلی جز خسران نخواهد داشت

وی ادامه داد: فتنه زمان ما، بسیار پیچیده تر از فتنه‌های گذشته است و باید از فتنه ای عظیم تر به عنوان «فتنه اقتصادی» سخن به میان آورد.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین تصریح کرد: با وجود هشدار مقام معظم رهبری در مورد نفوذ و توصیه به اقتصاد مقاومتی، برخی افراد خلاف نظریه انقلابی رو به سمت fatf , ipc آورده‌اند و گرای اقتصادی خود را اعتماد به سرمایه گذاری‌های خارجی تعریف کرده اند، همکاری با شرکت‌های خارجی نظیر توتال و امثال ذلک را در دستور کار خود قرار داده اند.
این فعال دانشجویی با انتقاد از کارشکنی آمریکا و غرب در پسا برجام با وجود انجام تعهدات ایران اذعان کرد: پس از آنکه همه اقدامات ایران در قبال برنامه جامع اقدام مشترک کاملا یک طرفه و پیش دستانه انجام شد، متاسفانه هیچ اقدام عملی از طرف غربی درباره این موضوع مشاهده نکردیم.
وی اضافه کرد: ضمن آنکه کارشکنی‌های خود را ادامه دادند و خصومت را به حد اعلی درجه رساندند، برخی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع نمودند که در اینجا از تعبیری به نام «باج برجام» سخن به میان آمده است.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: با تاکید بر اینکه دشمنی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و ایالات متحده آمریکا با ملت ایران از آغاز تا کنون نه تنها کاسته نشده بلکه بر شدت آن افزوده شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل افرادی که تلاش دارند این گونه القا کنند آمریکا اکنون دوست ملت ایران است، باید گفت هرگونه اعتماد نابه جا به این نظام سلطه، حاصلی جز خسران نخواهد داشت.
انتهای پیام/3009
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان