۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد با فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز
کد خبر: ۲۱۴۹۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد:

برخورد با فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز باعث بي‌نظمي سيستم حمل و نقل و ايجاد ترافيک مي‌شود.

برخورد با فعاليت سواري کرايه‌هاي برون شهري در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، علی محمدحسيني، مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین اظهار کرد: متاسفانه برخي سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در خارج از ايستگاه‌هاي مجاز به فعاليت مي‌پردازند که مقرر شده است با همکاري راهور با متخلفان برخورد شود. 

وي توضيح داد: ايستگاه سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز تاکستان در داخل پايانه مسافربري غرب است که متاسفانه برخي سواري کرايه‌ها در دور ميدان دوراه همدان(ميدان دفاع مقدس) اقدام به سوار کردن مسافر مي‌کنند که اين موضوع باعث بي‌نظمي و ترافيک در دور اين ميدان شده است.

محمدحسيني تصریح کرد: همچنين ايستگاه سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز آبيک در داخل پايانه مسافربري آزادگان است که متاسفانه برخي سواري کرايه‌ها در دور ميدان تهران قديم اقدام به سوار کردن مسافر مي‌کنند که اين موضوع باعث بي‌نظمي و ترافيک در دور اين ميدان شده است.

اين مسئول بيان کرد: طبق جلساتي که در اين زمينه برگزار شده مقرر شده است با همکاري راهور با متخلفان برخورد شود.

وی با تاکيد بر مشارکت رانندگان در ايجاد نظم‎ در شهر و سوار کردن مسافر در ايستگاه‌هاي مجاز خاطرنشان کرد: همچنين شهروندان با استفاده از سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز در ايستگاه‎هاي تعيين شده مي‌توانند در نظم‌دهي سيستم حمل و نقل مسافران جاده‌اي و جلوگيري از بروز معضلات متعدد اجتماعي کمک کنند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان