۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پیگیر مسئله تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی هستیم
کد خبر: ۲۱۴۹۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم:

پیگیر مسئله تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی هستیم

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر پیگیری مسئله تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی قزوین گفت: حل برخی از مسائل نیازمند همدلی و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف است.

پیگیر مسئله تشکل‌های انقلابی دانشگاه امام خمینی هستیم
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ، ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، در مورد سه تشکل دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی فراخوانده شده به دادگاه قزوین تصریح کرد: با دوستان مان در دستگاه‌های مختلف وارد صحبت شده ایم.
وی افزود: بعضی برخوردها و موضع گیری‌هایی بود که مسئولان قوه قضائیه تذکراتی به ما داده اند و ما هم به تناسب، به دانشگاه‌ها تذکر داده ایم. فکر می‌کنیم در این باره سخت گیرانه برخورد می‌شود و موضع ما این است که در واقع استقلال و کرامت دانشگاه حفظ شود.
هاشمی با تاکید بر پیگیری مسئله دانشجویان تشکل‌های انقلابی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین خاطرنشان کرد: حل برخی از مسائل نیازمند همدلی و هماهنگی دستگاه‌های مختلف است.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: در چند ماه گذشته سه مسئله را در قزوین به طرق مختلف و مواضع متعدد داشته ایم؛ که اگر این مسائل در روند صنفی دانشگاه دنبال شود، بهتر است، نگاه ما بر این است که سازوکارهای درونی دانشگاه پیگیر این مسائل باشد و امیدواریم حل مسئله در چارچوب قانونی و طی یک فرآیند همدلانه دنبال می‌شود.
انتهای پیام/3009
منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان