۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در لبنان
کد خبر: ۲۱۴۹۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

الجزیره خبر داد:

طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در لبنان

فعالان لبنانی در اقدامی جالب به ساخت یک اپلیکیش برای گوشی‌های همراه، به منظور شناسایی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی و متعاقبا تحریم آن دست زند.

طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در لبنان
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ، فعالان سیاسی لبنان به همراه مردم این کشور در بیروت جمع شدند و طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی را کلید زدند.

 

پایگاه اینترنتی خبرگزاری الجزیره با اشاره به این موضوع نوشت: در همین راستا، فعالان لبنانی در اقدامی جالب به ساخت یک اپلیکیش برای گوشی‌های همراه، به منظور شناسایی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی و متعاقبا تحریم آن دست زند. 

 

کمپین تحریم محصولات رژیم صهیونیستی از سال 2002 با هدف اعتراض صلح آمیز به اشغالگری صهیونیست ها در فلسطین و دفع نفوذ فرهنگی و اقتصادی آن ها شروع به فعالیت کرده است.

 

یکی از فعالان سیاسی حاضر در این گردهمایی در رابطه با اپلیکیشن تحریم گفت: از آنجایی که بیشتر مردم نمی دانند چه چیزی را باید تحریم کنند، این اپلیکیشن به آن ها کمک شایانی خواهد کرد.

 

یکی از محصولاتی که در لبنان به شدت تحریم شده است، محصولات شرکت کوکا کولا است، اما برخی از احزاب سیاسی با این تحریم مخالفت کرده اند!

 

در همین رابطه یکی از حامیان تحریم محصولات رژیم صهیونیستی گفت: ما در مقابل اسرائیل راهپیمایی برپا می کنیم تا اعتراضمان را نشان دهیم، اما همزمان با نوشیدن نوشابه های کولا کولا در حال حمایت از آن ها هستیم.

 

الجزیره در پایان نوشت: در لبنان همچنین فیلمی به نام «حمله» که بیشتر بخش هایش توسط کارگردان لبنانی در تل‌آویو فیلم برداری شده بود، تحریم شد.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان