۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دعایی که اوباما در مجلس خواند +عکس
کد خبر: ۲۱۴۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۷ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

سوره حمد به زبان انگلیسی؛

دعایی که اوباما در مجلس خواند +عکس

جناح راست "سوپریم پاتریوت" با انتشار مطلبی مدعی شد اوباما دعای اسلامی مراسم آغاز مجلس نمایندگان را قرائت کرده است.

 دعایی که اوباما در مجلس خواند +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، جناح راست "سوپریم پاتریوت" با انتشار مطلبی مدعی شد اوباما دعای اسلامی مراسم آغاز مجلس نمایندگان را قرائت کرده است.

به گزارش صبح قزوین جوان به نقل از پایگاه اینترنتی "اسنوپس"؛ چندی پیش گروه جناح راستی "سوپریم پاتریوت"(Supreme Patriot) با انتشار ویدئویی در فیس‌بوک مدعی شد دعای آغاز مجلس نمایندگان آمریکا را باراک اوباما، رئیس‌جمهور این کشور قرائت کرده است. این گروه با انتشار این ویدئو، باراک اوباما را "خائن" معرفی کرده است.

بر اساس ویدئویی که در آرشیو C-SPAN نگهداری شده است، این ویدئو مربوط به 13 نوامبر سال 2014 است و "حامد شلبی" روحانی انجمن اسلامی نیوجرسی را نشان می‌دهد که با قرار گرفتن در جایگاه سوره‌ای (سوره حمد) از قرآن را به زبان انگلیسی قرائت می‌کند. این ویدئو همان سال در پایگاه لایو لیک نیز منتشر شده بود.

اوباما دعای اسلامی مراسم آغاز مجلس را قرائت کرد +عکس

با این حال، بنیاد وابسته به انجمن اسلامی شلبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مراسم دعای مجلس نمایندگان در سال 2014 به‌وسیله باراک اوباما اجرا نشده است. این نخستین بار نیست که نمایش ظالمانه‌ای علیه اسلام در مجلس نمایندگان رخ می‌دهد. این برنامه تحت نظارت "گس چاپلین" و با حمایت مالی انجمن مسلمانان نیوجرسی اجرا شده است.

دعای آغازین مجلس نمایندگان به‌وسیله سران مذهبی از مذاهب مختلف قرائت می‌شود. این رویه با حمایت مالی انجمن‌های مذهبی انجام می‌شود. از سال 2000 تاکنون (دوره ریاست جمهوری جورج بوش) هفت رهبر اسلامی مراسم دعای آغاز مجلس نمایندگان را اجرا کرده‌اند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان