۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت نام ۴۵۰ تاکسیران قزوین در طرح تعویض خودروهای فرسوده
کد خبر: ۲۱۴۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین مطرح کرد

ثبت نام ۴۵۰ تاکسیران قزوین در طرح تعویض خودروهای فرسوده

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: ۴۵۰ تاکسیران قزوینی در طرح تعویض خودروهای فرسوده ثبت نام کردند که مراحل مربوط به پذیرش آنها انجام شده است.

 ثبت نام ۴۵۰ تاکسیران قزوین در طرح تعویض خودروهای فرسوده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی‌زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: ثبت نام در طرح تعویض خودروهای فرسوده 23 بهمن ماه سال گذشته انجام شد و براساس آن مقرر شد که 90 هزار دستگاه خودرو در سطح کشور وارد ناوگان حمل و نقل شود.
وی با بیان اینکه خودروهای سمند و پژو 405 در این طرح در نظر گرفته شده بود، اضافه کرد: این خودروها قابلیت‌های مضاعف داشت و قرار بود امکانات ناوبری برای آنها قائل شوند که قابل کنترل در سطح شهر است که با استفاده از آن می‌توان اتفاقات را رصد کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: همچنین سنجش مسافت‌ها، مسیرها و امکانات الکترونیکی روز دنیا در این خودروها به کار گرفته شده و شرایطی فراهم می‌شود که در این خودروها بتوان از کارت‌های اعتباری به جای پول نقد استفاده کرد.
دربندی‌زاده تصریح کرد: 450 تاکسیران قزوینی در طرح تعویض خودروهای فرسوده ثبت نام کردند که مراحل مربوط به پذیرش آنها انجام شده است.
وی با اشاره به مشکلاتی که موجب شده تحویل خودروها به تعویق بیفتد، خاطرنشان کرد: اختلافات بانک برای تضامین، مشکلات تأمین کننده خودرو و شرایطی که به لحاظ زیست محیطی پلیس راهور در نظر گرفته بود موجب شد که تحویل خودروها به تعویق بیفتد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: هم اکنون حدود 4 هزار خودروی تاکسی و آژانسی در سطح شهر فعالیت می‌کنند که از این تعداد 1200 خودرو فروسوده است.
دربندی‌زاده با بیان این که استفاده از تاکسی‌های فرسوده برازنده شهروندان نیست، افزود: باید بیش از 200 دستگاه خودرو تا کنون باید تحویل می گرفتیم که به دلیل مشکلات مذکور فقط 20 خودرو تحویل گرفته‌ایم.
وی گفت: خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل شهر قزوین باید سال گذشته از مدار خارج می‌شد اما به دلیل مشکلات موجود این مهم محقق نشده است بنابراین پیگیری‌های لازم را در دستور کار داریم تا هرچه سریع‌تر این مشکل مرتفع شود.
این مسئول یادآور شد: برخی از تاکسیرانان نیز خودروهای فرسوده خود را تحویل داده بودند اما هنوز خودروی جدید دریافت نکردند که برای رفع مشکلات درآمدزایی آنان نیز پیگیری جدی برای تحویل خودروها ضرورت دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان