۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چرا باید ۶۰ درصد ظرفیت تولید کشور متوقف شود/ امروز رکود ازدواج خطرناک‌تر از رکود اقتصادی است
کد خبر: ۲۱۴۸۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

چرا باید ۶۰ درصد ظرفیت تولید کشور متوقف شود/ امروز رکود ازدواج خطرناک‌تر از رکود اقتصادی است

امام جمعه آبیک با بیان اینکه امروز رکود ازدواج خطرناک‌تر از رکود اقتصادی است، بیان کرد: مطابق با آمار رسمی نزدیک به ۶۰ درصد ظرفیت تولید کشور متوقف شده است آیا این موضوع دغدغه ندارد؟

چرا باید ۶۰ درصد ظرفیت تولید کشور متوقف شود/ امروز رکود ازدواج خطرناک‌تر از رکود اقتصادی است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر آبیک گفت: دولت خود زمینه زیر سوال بردن اقداماتش را فراهم می‌کند.
وی افزود: مطابق با آمار رسمی نزدیک به ۶۰ درصد ظرفیت تولید کشور متوقف شده است و براساس آماری که در اول شهریور منتشر شد، بیش از ۸ میلیون بیکار در کشور وجود دارد و هر ۵ دقیقه ۱ نفر به متقاضیان کار اضافه می‌شود، آیا این‌ مسائل دغدغه ندارد.
موسوی اظهار کرد: ۸ میلیون نفر به دنبال کار هستند و از طرفی مرفهین بی‌درد به دنبال گذراند ن اوقات خود هستند.
خطیب نماز جمعه شهر آبیک با بیان اینکه امروز دغدغه مسئولین لغو کنسرت‌ها شده است، تصریح کرد: کمتر از یک درصد کنسرت‌ها لغو شده است و برای این آمار عزا می‌گیرند که اینها به دلیل مسائل اخلاقی لغو شده است؛ مگر خانواده شهدا حرمت ندارند حرمت باید در تمامی کشور رعایت شود.

مسئولین همصدا با رهبری پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا بدهند

وی با تأکید بر اینکه مسئولین باید همزبان با مردم جلوی آمریکا ایستادگی کند، تصریح کرد: فصل شیدایی توانست بیشترین جذب مخاطب را داشته باشد؛ کجا کنسرت‌ها می‌توانند این جمعیت را جذب کنند؟ فصل شیدایی در استان قزوین رکورد شکست زیرا مردم ما به دنبال دین هستند. 
امام جمعه آبیک با اشاره به دیدار رهبری با دولتمردان به مناسبت هفته دولت، مطرح کرد: دولتمردان باید شهید رجایی را الگو قرار دهند و هیچ‌گاه منافقان روسیاه را پاک جلوه ندهند. 
این مسئول ادامه داد: این دست‌های پلید به خواسته خود نمی‌رسد و دولت باید از حواشی و حاشیه سازی دوری کند و نباید خود را سرگرم بحث‌های انتخاباتی سرگرم کنند و باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کنند و برای مردم کار کنند که کار برای مردم بهترین است.
موسوی توانایی کاری که در داخل وجود دارد به بیگانگان ندهید، گفت: بدعهدی‌های آمریکا را توجیه کنید و آمریکا را بزک نکنید و در برابر وعده‌های دشمن نقد به آنها ندهید؛ مذاکره کنندگان تلاش کردند و چیزهایی در آن به تصویب رسیده است که به نفع ملت ماست و به همین دلیل آمریکا آنها را نقض کرده است.
وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه انتقاد من به برجام به خیانت خارج مربوط می‌شود و نه به مذاکره‌کنندگان داخلی، گفت: مردم پاسخ می‌خواهند از حقوق‌های نجومی که نباید به راحتی از آن گذشت زیرا اعتماد مردم با این حقوق‌های نجومی خدشه‌دار شده است.
امام جمعه آبیک با تأکید بر اینکه رکود ازدواج خطرناک‌تر از رکود اقتصادی است، عنوان کرد: شهید رجایی و باهنر به دلیل مخلص بودن، تلاشگر، فکر به مردم، حرکت در جهت رفع مشکلات مردم به محبوب قلوب تبدیل شده‌اند. هر کسی این خصوصیات را در راس کارهای خود قرار دهند محبوب قلب‌ها می‌شوند.
وی افزود: من به مسئولین و دولتمردان توصیه می‌کنم همانند این بزرگواران باشند و همانند آن‌ها و مثل مردم زندگی کنند و ساده زیستی را در اولویت قرار دهند‌. 
خطیب نماز جمعه شهر آبیک بیان کرد: انفجار تروریستی در دفتر ریاست جمهور و به شهادت رسیدن شهید رجایی و باهنر به نام روز مبارزه با تروریست نامیده شده است.
موسوی با تأکید بر اهمیت تقوا، گفت: تمامی اتفاقات صورت گرفته در کشور و در اطراف کشور نشاندهنده بی‌تقوایی و عدم توجه به خداوند است. اگر تقوا داشته باشید خوب را از بد تشخیص می‌دهد.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان