۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امروز برخی از مسئولین سرشناس کشور در برابر نظام قرار گرفته اند
کد خبر: ۲۱۴۸۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۶:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف كشور:

امروز برخی از مسئولین سرشناس کشور در برابر نظام قرار گرفته اند

مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف كشور تصریح کرد: دشمن با نفوذ در خودی‌ها می‌توانند عده زیادی را به انحراف بکشد؛ امروز برخی از مسئولین سرشناس کشور در برابر نظام قرار گرفته اند که ریشه در نفوذ دشمن دارد.

امروز برخی از مسئولین سرشناس کشور در برابر نظام قرار گرفته اند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اختتامیه طرح نشاط معنوی ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور حجت الاسلام شعبانی مديركل اعزام مبلغ سازمان اوقاف كشور در سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد.
حجت الاسلام شعبانی، مسئول امور مبلغان سازمان اوقاف کشور با اشاره به حدیثی از امام سجاد، گفت: امام می‌فرمایند:"با یادآوری نعمت‌های خداوند به بندگان مرا محبوب بندگانم بگردان".
وی با بیان اینکه انسان باید درباره نعمت‌های فراوان در جسم خود تفکر کند، بیان کرد: نعمت امام و پیغمبر از بالاترین نعمت‌های خداوند به انسان است.
این مسئول ادامه داد: خداوند پس از ارزانی داشتن این همه نعمت به انسان منت نگذاشته و تنها از ما خواست اسراف نکنیم، اما درباره پیامبران و امان منت گذاشته و آنها را مایه سعادت و تکامل بشر خوانده است.
وی با بیان اینکه پدر و مادر یکی از بزرگترین نعمت‌های خداست، عنوان کرد: با یادآوری نعمت‌های خداوند به دوست داشتن پروردگار عالم یقین پیدا خواهیم کرد.
شعبانی افزود: ارزش کار فرهنگی به حدی است که خداوند می‌فرماید؛ اگر با یادآوری نعمت‌ها حتی یکی از انسان‌های گمراه را هدایت کنید از صدسال عبادت با روزهایی که در آن روزه و شب‌ها به عبادت بپردازید بالاتر است.

وی با بیان اینکه پدرها و مادرها با همراهی فرزندان به استفاده از کلاس‌های طرح نشاط معنوی در این ثواب بزرگ شریک هستند، اظهار کرد: بهتر است مبلغان به افراد داخل مسجد اکتفا نکرده و برای تبلیغ دین به بیرون از مسجد هم بروند.
شعبانی گفت: تیرهای فراوانی برای گمراه کردن نوجوانان و جوانان ما از سوی دشمن پرتاب می‌شود؛ روزانه برنامه‌های منحرفی مانند کانال‌های فارسی زبان ماهواره در حال برنامه سازی برای انحراف نسل جوان ما هستند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز مسئولین آینده کشور هستند، بیان کرد: اگر جایگاه مادر در خانواده گمراه شود خانواده از هم خواهد گسست؛ چراکه مادر نقشی تربیتی دارد.
مسئول امور مبلغین کشور تصریح کرد: دشمن با نفوذ در خودی‌ها می‌توانند عده زیادی را به انحراف بکشد؛ امروز برخی از مسئولین سرشناس کشور در برابر نظام قرار گرفته اند که ریشه در نفوذ دشمن دارد.
وی تصریح کرد: محور کار فرهنگی باید در مهدهای کودک و رسانه‌ها باشد نه در دبیرستان و دانشگاه؛ چراکه شخصیت جوانان تا آن زمان شکل گرفته است.
شعبانی خاطرنشان کرد: بدانید که دشمن بیدار است و لحظه‌ای از تلاش دست برنمی‌دارد پس فرزندان خود را با مساجد آشنا کنید؛ زیرا دشمن در حال کار روی کودکان مهدکودکی ماست. وقتی کودکی معتقد پرورش یافت منحرف نمی‌شود.
در پایاین این مراسم مبلغان و متربیان برتر این طرح مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان