۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تقاطع غيرهمسطح قدس هفته آينده به بهره‌برداري مي‌رسد
کد خبر: ۲۱۴۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۵:۵۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین کشوري و استاني؛

تقاطع غيرهمسطح قدس هفته آينده به بهره‌برداري مي‌رسد

تقاطع غيرهمسطح قدس دهم شهريور ماه سال جاري با حضور جمعي از مسوولان ارشد کشوري و استاني، با اعتبار ۵۵۰ ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد.

تقاطع غيرهمسطح قدس هفته آينده به بهره‌برداري مي‌رسد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين ظهر امروز(چهارشنبه) در جلسه این سازمان اظهار کرد: تقاطع غيرهمسطح قدس با هدف ارائه خدمات مطلوب و جلب رضايت شهروندان، کاهش بار ترافيکي شهر، تسهيل در عبور و مرور و دسترسي آسان به خارج از شهر احداث شده است.

وي ادامه داد: اين تقاطع غيرهمسطح به همت شهرداري قزوين و پيمانکاري موسسه شهيد رجايي زير مجموعه قرار گاه خاتم الانبيا(ص) احداث شده است.

اين مسئول با اشاره به اينکه اين پروژه از بهمن ماه سال 93 آغاز شده بود، عنوان کرد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و سرمايه‌گذاري صحيح با وجود رکود اقتصادي حاکم بر کشور نسبت به احداث اين تقاطع غيرهمسطح اقدام و در 20 ماه اين پروژه به پايان رسيده و اکنون آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

صادقي افزود: با توجه به اينکه اين پروژه در منطقه دو شهرداري واقع شده است به کاهش بار ترافيکي بلوار پر تردد شهيد بهشتي کمک مي کند و از همين رو شاهد کاهش بار ترافيکي چهار راه وليعصر(عج) نيز خواهيم بود.

وي خاطر نشان کرد: تقاطع غيرهمسطح قدس در کاهش مسائل زيست محيطي و آلودگي هوا و همچنين کاهش مصرف سوخت خودروها نيز تأثير بسزايي دارد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان