۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اصناف و بازاریان امانت‌های الهی را در اختیار مردم قرار می‌دهند
کد خبر: ۲۱۴۸۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۳ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

اصناف و بازاریان امانت‌های الهی را در اختیار مردم قرار می‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که اصناف و بازاریان استان انسان‌هایی متدین هستند، گفت: اصناف و بازاریان امانت‌های الهی را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

 اصناف و بازاریان امانت‌های الهی را در اختیار مردم قرار می‌دهند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسمی ظهر امروز(چهارشنبه) که به مناسبت چهارم شهریور روز اصناف در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: در نگاه قرآنی بازار دانشگاهی برای شناخت معارف دین به حساب می‌آید.
وی با بیان این‌که اصناف و بازاریان ما انسان‌هایی متدین هستند، تصریح کرد: اصناف و بازاریان امانتدارانی هستند که باید با صداقت و رعایت اصول و مبانی دینی، محصولاتی که در اختیار دارند را به دست مردم برسانند و اگر این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد، عدل الهی رعایت شده و رضایت الهی را نیز در پی خواهد داشت.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: به خاطر نفوذ دین و وجود دستورات دینی و الهی در کشورهای اسلامی، باید محصولاتی به جامعه ارائه شود که در هر نقطه از جهان مورد پذیرش قرار گرفته و علامت و نشان مسلمانان در هر جای عالم گویای مرغوبیت و کیفیت محصول باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: از آن‌جایی که ما پشتوانه قرآنی داریم و منتظر ظهور منجی به عنوان انسانی کامل هستیم، باید تلاش کنیم تا خودمان را با ویژگی‌های قرآنی و ایمانی نزدیک کنیم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر خاطرنشان کرد: جنگ و مبارزه با دشمن جهاد اصغر است که نمونه آن را در جنگ تحمیلی مشاهده کردیم، مبارزه با نفس جهاد اکبر است که بسیار پیچیده‌تر و دشوارتر از رویارویی با دشمن است.

امام جمعه قزوین در پیایان گفت: حفظ استقلال در مقابل دشمن و جلوگیری از سیطره و نفوذ اقتصادی و فرهنگی دشمن نیز جهاد کبیر است که بین جهاد اصغر و جهاد اکبر قرار دارد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان